برگزاری جلسات آنلاین هفتگی جهت پاسخگویی به مشکلات دانشجویی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق گفت: طبق برنامه‌ریزی که انجام شده مسئولین دانشگاهی هر هفته طی برنامه‌های زنده اینستاگرامی پاسخگوی سوالات دانشجویان می‌شوند و این موجب استقبال دانشجویان از این صفحات شده است.

سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های پیشنهادی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق پیرامون روز دانشجو اظهار کرد: برگزاری جلسات زنده اینستاگرامی مدیران گروه‌های آموزشی با دانشجویان مربوطه یکی از برنامه‌هایی است که از 10 آذر ماه سال جاری به‌منظور پاسخگویی سوالات دانشجویی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: مسابقه‌ای نیز در بستر صفحه رسمی دانشگاه پیش‌بینی شده که دانشجویان می‌توانند آثار خود را اعم از متن ادبی، طرح گرافیکی و سایر تولیدات محتوای فضای مجازی با محوریت «استکبار جهانی» ارسال کنند. معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تهران شرق آثار منتخب را در صفحه رسمی منتشر می‌کند و جوایزی را برای آثار برتر در نظر می‌گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق بیان کرد: درحال برنامه‌ریزی برگزاری یک جلسه سخنرانی با حضور وحید یامین‌پور عضو هیئت علمی واحد تهران شرق و عباس گوهری رئیس این واحد دانشگاهی هستیم که به محض نهایی شدن این برنامه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

موسوی با اشاره به استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی در برگزاری جلسات بحث و کرسی‌های آزاد اندیشی عنوان کرد: دعوت شده تا فعالین کانون‌های فرهنگی دانشگاه بر طرح مسئله‌ای یک رویداد کرسی را برگزار کنند و این رویداد به صورت زنده در فضای مجازی و صفحه رسمی اینستاگرامی واحد تهران شرق پخش شود. از استادان رشته حقوق نیز دعوت می‌شود تا در این نشست حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: فعالان کانون شعر و ادب نیز درخواست حضور و برگزاری جلسه‌ای با محوریت «شعر و استکبارستیزی» داشته‌اند که درحال بررسی و گنجاندن در برنامه فوق الذکر هستیم. نخستین فصل و دریافت و انتشار مسابقه تاپ‌ترین‌ها نیز در روز 16 آذر مصادف با بزرگداشت روز دانشجو آغاز می‌شود. از دانشجویان معلول و ممتاز، قهرمانان و ورزشکاران ملی و دبیران کانون‌های موفق نیز به صورت مجازی در تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق خاطرنشان کرد: از ابتدای انتقال فعالیت‌های فرهنگی دو صفحه رسمی برای واحد تهران شرق و معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی ایجاد و جذب مخاطب شده که اکنون 6 هزار نفر از دانشجویان این صفحات را دنبال می‌کنند. با برنامه‌ریزی که انجام شده مسئولین دانشگاهی هر هفته طی برنامه‌های زنده اینستاگرامی پاسخگوی سوالات دانشجویان می‌شوند و این موجب استقبال دانشجویان از این صفحات شده است.

موسوی گفت: زیرساخت‌ها و پیش‌نیازها برای ایجاد ارتباط پایدار و دوسویه با دانشجویان و پاسخگویی به مشکلات آموزشی، دانشجویی و فرهنگی تأمین شده و این رویه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =