صلاح مشکلی برای بازی مقابل آتالانتا ندارد

تست کرونای جدید محمد صلاح ستاره لیورپول منفی بوده و او می‌تواند روز چهارشنبه مقابل آتالانتا برای تیمش به میدان برود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول در وقفه اخیر بازی‌های ملی زمانی که برای شرکت در اردوی تیم ملی کشورش به مصر سفر کرده بود با پاسخ مثبت تستهای کرونا مواجه شد و به قرنطینه رفت. اما حالا جدیدترین تست کرونای او منفی بوده و صلاح می‌تواند در بازی روز چهارشنبه مقابل آتالانتا برای لیورپول بازی کند. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با تایید این خبر گفت محمد صلاح می‌تواند از امروز دوشنبه شرکت در تمرینات لیورپول را از سر بگیرد.

این در حالی است که صلاح به دلیل همین مساله دیدار دیشب تیمش مقابل لستر در لیگ برتر که با پیروزی 3-0 لیورپولی‌ها به پایان رسید را از دست داد. کلوپ در پایان بازی به خبرنگاران گفت صلاح می‌تواند در بازی روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان به میدان برود. او امروز به همراه دیگر بازیکنان لیورپول در یک تست دیگر شرکت خواهد کرد که پاسخ منفی این تست به معنای مجاز بودن او به حضور در مقابل آتالانتا خواهد بود.

کلوپ بعد از بازی دیشب تیمش به خبرنگاران گفت: " من شنیده ام که تست صلاح امروز منفی بوده. ما فردا طبق قوانین فیفا برای لیگ قهرمانان تست می‌دهیم و من مطمئنم صلاح در این تست شرکت خواهد کرد. او می‌تواند از فردا با ما تمرین کند".

کد خبر: 1081754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =