حضور دیاباته در تمرین استقلال

مهاجم مغضوب فکری، در تمرین ظهر امروز آبی پوشان حضور پیدا کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، پس از دو روز سرگردانی، بالاخره امروز استقلالی ها توانستند زمین تمرینی را پیدا کرده و خودشان را برای دیدار هفته سوم در مقابل ماشین سازی آماده کنند.


دو روز پیش و به دلیل بارش باران در تهران و آب گرفتگی زمین تمرین مجموعه ورزشی انقلاب، استقلالی ها تصمیم گرفتند تا تمریناتشان را در سالن سرپوشیده برگزار کرده و کارهای ریکاوری را انجام دهند.


با توجه به وضعیت نامطلوب زمین تمرین انقلاب، تمرین دیروز آبی ها نیز لغو شد و آنها بالاخره ظهر امروز خودشان را به مجموعه غدیر رساندند تا در زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه تمریناتشان را برگزار کنند.


نکته مهم تمرین امروز آبی پوشان، حضور شیخ دیاباته مهاجم مغضوب فکری است. در دقایق پایانی دیدار استقلال و فولاد، میان فکری و آقای گل لیگ برتر درگیری لفظی پیش آمد و سرمربی آبی ها ضمن اینکه دیاباته را در اختیار کمیته انضباطی گذاشت، از حضور او در تمرین دو روز گذشته نیز ممانعت به عمل آورد.


حالا و با حضور شیخ در تمرین امروز، به نظر می رسد آنها دلخوری ها را کنار گذاشته و خود را برای دیدار مقابل ماشین سازی آماده می کنند. دیداری که باید روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.


استقلال در حالی باید 2 روز دیگر به مصاف ماشین سازی برود که دو روز گذشته را نتوانستند به خوبی تمرین کنند و امروز نیز بر روی چمن مصنوعی تمریناتشان را از سر گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =