سرپرست معاونت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان سما منصوب شد

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی سرپرست معاونت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان سازمان سما را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدمحمد بطحائی در حکمی علیرضا لادن‌مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را به‌عنوان سرپرست معاونت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان سازمان سما منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: برادر گرامی علیرضا لادن مقدم در اجرای ساختار جدید معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی و بنا به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی و هماهنگی انجام شده  با رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی سمنان و تا قبل از تعیین جایگزین در مسئولیت فعلی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و پشتوانه همکاران ارجمند در دانشگاه و رعایت دقیق همه جوانب و ملاحظات اداری، قانونی و شرعی در تحقق اهداف عالی تعلیم و تربیت اسلامی، رهنمودها و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری  و مأموریت‌های جدید سازمان سما موفق و منصور باشید. توفیق روزافزون جنابعالی را در ایفای این وظیفه خطیر از خداوند متعال مسألت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =