مراسم تکریم و معارفه سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل حراست دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک و استان مرکزی با حضور سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام محمود یزدانی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و جمعی از مسئولان در سالن جلسات حضرت امام خمینی(ره) واحد اراک برگزارشد.

صابری در این جلسه با تبریک هفته بسیج و با اشاره به اهمیت بسیج گفت: بسیج در جامعه دارای اهمیت بالایی است و در سال 58 به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد و تا به امروز در تمام عرصه ها در جامعه نقش آفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی از سوی کشورهای دیگر مورد حمایت قرار می گرفت، اظهار داشت: بیشتر کشورهای خارجی حامی و پشتیبان عراق در جنگ تحمیلی بودند. ایران در شرایط بسیار سختی بود و از هیچ نوع امکاناتی برخوردار نبود و در این راستا بسیج نقش اصلی و مهمی را ایفا کرد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بسیج در تمام عرصه ها نقش آفرینی کرده و تا به امروز هرجا انقلاب و نظام نیاز داشتند، از هیچ کمکی دریغ نکرده، بسیج در زمان و مکان نمی گنجد و از صدر اسلام وجود داشته است و در جامعه نقش پر رنگی دارد. رهبری و بسیج باعث پیروزی کشور بوده است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه محیط علم، پژوهش و جهاد علمی است و خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی از محیط مناسبی برخوردار است.

صابری ادامه داد: حراست محل رفت وآمد دانشجویان، اساتید و کارکنان است و تمام افراد برای رفع مشکلات خود باید بتوانند به حراست مراجعه کنند.

در پایان جلسه از زحمات رضا کلوانی مدیرکل سابق حراست دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی تقدیر شد و محمد عباسی به عنوان سرپرست جدید اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081809

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =