توجه جشنواره فیلم ترسناک اسپانیا به یک فیلم ایرانی

سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا، با اعطای سه جایزه اصلی خود به فیلم «آن شب» به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، در این رویداد سینمایی که از مهمترین جشنواره فیلم های ژانر وحشت در جهان است فیلم «آن شب» ساخته کوروش اهری موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را به خود اختصاص داد. 

«آن شب» که در آمریکا فیلمبرداری شده است، اولین فیلم بلند کورش اهری با بازی شهاب حسینی است و داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان، خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند و علیرغم تلاش‌شان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی، آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند، می‌کند. آن‌ها با دقت، همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد، زیر سوال می‌برند.

«آن شب» به نویسندگی کوروش اهری و میلاد جرموز و تهیه‌کنندگی محمد درمنش، محصول سال ۱۳۹۸ است. «شهاب حسینی»، «نیوشا جعفریان»، «امیرعلی حسینی»، «آرمین مهر»، «گلبرگ خاوری»، «علی کوششی» و «لیلا گرگانیان» بازیگران اصلی «آن شب» هستند.

کمپانی آمریکایی «IFC Midnight » توزیع فیلم «آن شب» را در آمریکای شمالی برعهده دارد و قرار است این فیلم را ژانویه ۲۰۲۱ اکران کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =