مرغ، به قیمت مصوب برمی‌گردد/ در تامین ارز به مشکل خورده بودیم

سخنگوی دولت با بیان اینکه به دلیل بروز مشکل در تامین ارز کالاهای اساسی در تامین نهاده‌ها به مشکل خوردیم، گفت: قیمت مرغ به قیمت های مصوب برمی‌گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، علی ربیعی سخنگوی دولت صبح امروز(سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در این روزها در جلسات هیئت دولت بحث بودجه را داریم. این دولت نه تنها حدود ۱۱۰ میلیارد دلار درآمد نداشت بلکه درآمد پیش بینی شده ۵۰ میلیارد دلار را هم نداشت اما از سال ۹۷ با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم ها و با اینکه انتقال پول نفت هم با مشکل مواجه بود، به نحوی بودجه ریزی شد که دچار عدم تعادل نشویم.

ربیعی گفت: دولت در این سال‌ها فشاری به بانک مرکزی نیاورد و پول پر فشار وارد بازار نکرد که این یکی از افتخارات دولت است.

وی افزود: ما تاکنون در جلسات هیئت دولت ۱۲ تبصره را تصویب کردیم. مهمترین اهداف بودجه شامل کاستن از بودجه جاری نفت، کاستن هزینه های دولت، کاستن رابطه بودجه جاری با نفت. درونزا شدن درآمدهای اداره کشور، تقویت بخش غیردوتی، مقابله با فقر مطلق، دنبال کردن حمایت‌های معیشتی و دنبال کردن طرح اقدام ملی مسکن می‌شود.

سخنگوی دولت با اشاره به گرانی قیمت مرغ و با بیان اینکه به دلیل بروز مشکل در تامین ارز کالاهای اساسی در تامین نهاده‌ها به مشکل خوردیم، گفت: قیمت مرغ به قیمت های مصوب بر می‌گردد. وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار عمده فروشی‌ها ۳۲۰ تن مرغ با قیمت ۱۸۵۰۰ تومان را وارد بازار کرده است.

ربیعی گفت: فعلا توزیع مرغ در میادین تره بار شروع شده است ولی بزودی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم عرضه خواهد شد. دیروز در میدان بهمن، قیمت مرغ تا ۲۸ هزار تومان هم کاهش یافت.

ادامه دارد ...

کد خبر: 1081823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =