حکم کالدرون به زودی صادر می‌شود

امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل سرخ ها از صدور حکم نهایی پرونده گابریل کالدرون در هفته های آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل گفتگوی کوتاهی را با خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه انجام داد و به سوالات پیرامون کمیته بین الملل سرخ ها پاسخ داد؛ از پرونده گابریل کالدرون تا شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر. او درباره شرایط فینال لیگ قهرمانان نیز اظهار نظر کرد.

 حسینی درباره پرونده گابریل کالدرون گفت: آقای کالدرون دو دستیار داشتند، مدیریت وقت تشخیص دادند که پرونده آقای اینیگو به خاطر هزینه زیاد دادگاه عالی ورزش، از روند این دادگاه خارج شود و ما آن را پرداخت کنیم و ما هم این کار را کردیم. اما پرونده آقای کالدرون و خواکین در دادگاه CAS در جریان است. مرتبا از دادگاه عالی ورزش نامه می‌آید و ما جوابیه می‌فرستیم و داور هم مشخص شده. باید یک جلسه استماع بگذارند و سپس رای صادر می‌شود. معمولا دادگاه عالی ورزش نسبت به فیفا و ای اف سی روند کندی دارد.

او ادامه داد: طبق معمول کار گروهی برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل داد و با مدیریت آقای شکوری و زیر نظر آقای پیروانی کارها پیش می‌رود. شرح وظایف را نوشته ایم و کارها روی روال پیش می‌رود، ما روز گذشته لیست تقاضای ویزا را ارسال کردیم برای فدراسیون که متشکل از کادرفنی، اعضای هیئت مدیره و بازیکنان بود. مسئله حباب پزشکی وجود دارد؛ هتل، زمین تمرین و زمین مسابقه و اعضای تیم حق ندارند از این سه حباب خارج شوند و در قرنطینه خواهند بود.

حسینی همچنین درباره پرونده شجاع و آل کثیر گفت: من در پرونده شجاع خلیل زاده نیستم، برای آل کثیر درخواست گراندز حکم کردیم و می‌توانیم در دادگاه عالی ورزش استینافمان را ثبت کنیم. ما این را گرفتیم و تقدیم کمیته حقوقی کردیم، در حال مطالعه هستند و لایحه ای را خواهند نوشت و ما طبق قانون فرصت 21 روزه و 10 روزه خواهیم داشت تا با ثبت هزینه دادرسی، به استیناف ببریم.

او درباره استفاده از مهدی خانی در فینال آسیا گفت: چه در غرب آسیا و چه در شرق آسیا؛ سه پنجره برای ثبت قرارداد وجود دارد. دوره اول برای پلی آف است و دوره های بعدی را هم استفاده کردیم و متاسفانه امکان اضافه کردن بازیکن وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1081839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =