شوک روز/ استعفای ناگهانی تارتار و یارانش از هدایت پیکان

مهدی تارتار سرمربی پیکان و دستیارانش از سمت خودشان استعفا دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان از سمتش استعفا داد. او امروز از همه اعضای این تیم خداحافظی کرد و دستیارانش هم استعفا دادند. این در حالی است که پیکان پنج شنبه باید در اصفهان با ذوب آهن بازی کند.

مهدی تارتار که حدود ۲۰ روز قبل به عنوان سرمربی جدید تیم پیکان جانشین عبدالله ویسی شده و همراه با این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر یک باخت و یک برد به دست آورد.

تارتار در خصوص تصمیمش برای استعفا از هدایت پیکان به فارس اظهار داشت: حقیقت ماجرا این است که در این بیست روز این تیم را با همکارانم آنالیز کردیم، اما بعداز برگزاری دو هفته از لیگ به این نتیجه رسیدیم که با این تیمی که بسته شده نمی‌توانیم تاکتیک‌های خودمان را پیاده کنیم.

سرمربی مستعفی پیکان اضافه کرد: این تصمیم را در شرایطی گرفتم که شرمنده باشگاه نشوم و بابت آن عذاب وجدان ندارم، چرا که اکنون دست مدیران این باشگاه باز است که انتخاب خود را انجام دهند. واقعاً شرمنده مجموعه پیکان از جمله مدیرعامل کارخانه آقای مقیمی، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه و اعضای کمیته فنی شدم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. من هیچ مشکلی با این دوستان نداشتم و ندارم و اتفاقاً آنها همه‌جور همکاری با ما داشتند، حتی در فرصت کوتاهی که در نقل و انتقالات داشتیم، دوسه یار خوب هم به این تیم اضافه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =