گذر استقلال از بحران اول فقط با پیروزی

تیم فوتبال استقلال برای اینکه شکست هفته دومش را به فراموشی بسپارد به هر سه امتیاز بازی با ماشین سازی نیاز مبرم دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا بابک؛ در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، دو تیم استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آبی ها با اندوخته ی ۳ امتیازی از دو بازی گذشته خودشان پای به این دیدار خواهند گذاشت و چیزی جز پیروزی برای آن ها قانع کننده نیست.

تقابل های رو در رو

دو تیم در شش تقابل لیگ برتری خود نبرد برابری داشته اند و سهم هر کدام از دو تیم، دو پیروزی بوده است و دو تساوی ماحصل کار آن ها بوده است. البته آبی ها در فصل گذشته، در دو دیدار رفت و برگشت برابر حریف تبریزی شکست خوردند.

حریف غیر قابل پیش بینی

تبریزی ها با سرمربی جوان خود یعنی وحید بیاتلو وارد کارزار لیگ برتر شدند و با کسب یک امتیاز از دو بازی وضعیت خوبی ندارند. البته زمان مهم ترین عامل برای نمود تغییرات مربیان جوان است‌.

غایبان آبی

سیاوش یزدانی تنها مصدوم استقلال است و به نظر می رسد محمود فکری بتواند با تیمی تقریبا کامل رو به روی حریف تبریزی قرار بگیرد.

آرایش احتمالی

این احتمال وجود دارد که با توجه به نتیجه نامطلوب در اهواز، فکری تغییرات گسترده ای را چه در ترکیب بازیکنان و چه در آرایش تیمی اعمال کند. ظاهرا آرایش احتمالی جایگزین فکری، سیستم ۲-۳-۲-۳ باشد.

کلام آخر

اهواز مثل باتلاقی از حواشی تا مرز بلعیدنِ آبی ها بدیمن بود و تنها پیروزی در این دیرار می تواند مرهمی بر زخم استقلالی ها باشد. هیچ بازی ای آسان نیست و قطعا این دیدار هم سختی های خاص خودش را دارد.

با توجه به اینکه صبوری و انتقادات منصفانه می تواند عامل قهرمانی استقلال در این فصل باشد، باید دید در دوئل فکری و بیاتلو چه کسی پیروز می شود؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1081854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =