برگزاری مسابقات مجازی همزمان با روز دانشجو در واحد بندرعباس

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از برگزاری مسابقات مجازی به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در این واحد دانشگاهی خبرداد.

محمود صباحی زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای روز دانشجو اظهارکرد: براساس جلسه‌ای که با اعضای شورای فرهنگی دانشگاه داشتیم، چندین برنامه را برای روز دانشجو در نظرگرفته‌ایم که متناسب با شرایط کشور و تعطیلی دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: در وهله اول، تبریک روز دانشجو از سوی ریاست دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی و نماینده  مقام معظم رهبری در نهاد رهبری را به صورت مجازی در برنامه خواهیم داشت. همچنین قرار است یک نشست تخصصی مجازی در حوزه استکبار ستیزی برگزار شود.

صباحی زاده ادامه داد: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ نماینده بسیج دانشجویی، کانون ها و تشکل‌های دانشجویی  با هیئت رئیسه دانشگاه بصورت مجازی و برگزاری مسابقه شطرنج آنلاین، از دیگر برنامه‌های روز دانشجو در واحد بندرعباس خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تصریح کرد: معرفی دانشجویان نخبه فارغ التحصیل واحدهای دانشگاهی استان هرمزگان به عنوان تاثیر مثبت با نگاه دانشگاه نخبه، مهم‌ترین برنامه ما برای روز دانشجو خواهد بود نشان دهنده اهمیت نخبگان در توسعه علمی و پژوهشی استان است.

وی سخنرانی در رابطه با شهدای دانشجو و معرفی آن‌ها، مسابقه خاطره نویسی از دوران دانشجویی به همراه عکس در محیط دانشگاه و برگزاری کرسی آزاد اندیشی از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد بندرعباس برای روز دانشجو دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081882

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =