رضایت و پشتوانه الهی باعث سربلندی بسیج شده است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه تنها قربت الهی در امور و توکل به پروردگار عامل پیروزی است، تصریح کرد: مؤلفه مهمی چون رضایت و پشتوانه الهی باعث سربلندی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام سیدمهدی قاضی‌زاده در مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه حضور در جمع بسیجیان و عضو نیروی مردمی و الهی بسیج یک لذت قلبی و حلاوت روحی در ضمیر انسان ایجاد می‌کند، گفت: امروز اگر بسیج نیرویی بالنده، پای کار و موفق نام گرفته فقط به‌دلیل تلاش، تعهد، جانفشانی و معتقد بودن نیست؛ بلکه مؤلفه مهمی مانند رضایت و پشتوانه الهی باعث این سربلندی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: تاریخ جهان و ایران سراسر نشان از حضور گروه‌هایی دارد که هرچند جان برکف و پر تلاش بوده است؛ اما به‌واسطه اعتقاد بر باطل هرگز ماندگار و موفق و مانا نبوده‌اند، سرنوشت داعش، القاعده، منافقین و گروه‌های تروریستی و سلطه‌گر دیگر که مؤلفه‌هایی مانند پول، قدرت، حمایت دولت‌های مختلف را به‌همراه داشتند، نشان داد که تنها قربت‌الهی در امور و توکل به پروردگار عامل پیروزی است.

این مسئول با تأکید بر اینکه قربت الهی در کارها و توکل به پروردگار عامل پیروزی است، بیان ‌کرد: مؤلفه مهمی مانند رضایت و پشتوانه الهی باعث سربلندی است.

قاضی‌زاده مطرح‌ کرد: همان‌گونه که در قرآن آمده است، اگر خداوند متعال بخواهد عزت به قوم یا ملتی دهد و یا برعکس ذلت و نابودی را سرنوشت آنان کند، بی‌شک هیچ نیرویی توان مقابله با این اراده الهی را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه این لطف الهی نعمتی است که تنها نصیب بندگان مؤمن و مخلص الهی می‌شود، بیان‌ کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی بسجی باید با خلوص نیت و قرب‌الهی در اعمال با گسترش موفقیت‌هایی که تاکنون خداوند به آنان بخشیده است، زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081884

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =