تداوم افشاگری ها علیه «گروهک تروریستی منافقین»

«یعقوب معراجی» از اعضای جداشده از گروهک منافقین، در ادامه افشاگری هایی که علیه آن گروهک صورت می گیرد در سلسله توییت هایی به برخی از اعمال و اقدامات تیم رجوی در اروپا اشاره کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در ادامه افشاگری هایی که علیه گروهک تروریستی منافقین توسط اعضای جداشده از آن سازمان صورت می گیرد و زوایای پنهان جدیدی از کارنامه سیاه و عملکرد جنایتکارانه آنها برملا می شود، فردی به نام «یعقوب معراجی» از اعضای جداشده از گروهک منافقین هم در سلسله توییت هایی به این مهم اشاره کرده است. 

بر اساس این گزارش، معراجی در تویئت های که در صفحه شخصیش کار کرده اینطور گفته که آماده ارائه اطلاعات کلاهبرداری ها، سواستفاده از خیریه های فرانسوی، پولشویی ها و سایر کارهای غیرقانونی آن گروهک است. 

ب

این قبیل افشاگری ها که متعاقب آزادی اعضای بریده از سازمان مخوف و تروریستی منافقین انجام می شود، همچون پتکی است که بر سر رهبران آن و اعضای پیر و فرتوت در بند دیوارهای بلند تیرانا فرود می آید.

به نظر می آید باتوجه به کاهش حمایت های غرب و به خصوص آمریکا از این گروهک، افزایش آگاهی افکار عمومی نسبت به ماهیت تروریستی آنها و فروپاشی درونی اعضای سالخورده ای که در تیرانا محبوس هستند، روزهای سخت تری در انتظار رهبران متوهم آن کروهگ باشد، کسانی که سال هاست با وعده پوشالی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران سدت به اقداماتی تروریستی زده اند که نتیجه اش به شهادت رساندن 17 هراز نفر از مردم کشورمان شده است و نکته تاسف برانگیزتر آنکه به کارنامه خیانت ها و ترورهای خود افتخار هم می کنند!

کد خبر: 1081904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =