همکاری دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاداسلامی با سامانه ۴۰۳۰

دانشجویان جهادی علوم پزشکی تهران در راستای مقابله با ویروس کرونا با سامانه ملی مشاوره‌ای ۴۰۳۰ همکاری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان جهادی دانشگاه آزاداسلامی علوم پزشکی تهران با هدف مقابله با ویروس کرونا با سامانه ملی مشاوره‌ای ۴۰۳۰ همکاری خواهند کرد.

علی راسخی‌نژادخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی با توجه به شیوع بی‌سابقه‌ بیماری کرونا در کشور جهت همکاری و کمک به کادر درمان، از طریق سامانه‌ی ۴۰۳۰‌ پاسخ‌گوی سوالات مردم؛ فعالیت جهادی خواهند کرد.

وی درباره اهداف این همکاری عنوان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف کاهش مراجعات غیرضروری به بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان و در استای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «بار دیگر نیروهای داوطلب و جوانان مومن به میدان مبارزه با کرونا بیایند.» اقدام به فعالیت بیشتر در این حوزه کردند.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: دانشجویان جهادی و داوطلب به عنوان مشاور و از طریق تماس تلفنی پاسخگوی سوالات مردم خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه برای ثبت نام دانشجویان داوطلب محدودیت زمانی وجود ندارد، گفت: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و اعلام آمادگی می‌توانند به آیدی @jvaliasr_admin پیام ارسال کنند.

راسخی‌نژاد با تاکید بر اینکه دانشجویان داوطلب آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند، گفت: گروه واتس‌آپی تشکیل شده و دانشجویان جهادی داوطلب در آن گروه عضو می‌شوند و قبل از آغاز همکاری با سامانه ۴۰۳۰ آموزش‌های اصولی را دریافت خواهند کرد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه‌ ۴۰۳۰ یک سامانه پاسخگویی تلفنی‌ است که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با همکاری وزارت بهداشت، جهت پاسخگویی به سوالات مرتبط با کرونای مردم، راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =