اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و تفحص از عملکرد خودروسازان در دستورکار

اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، تفحص از عملکرد خودروسازان، طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد و طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه بخشی از دستور کارهای هفته آینده پارلمان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دستور کارهای جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی (یکشنبه ۹ آذر) و (چهارشنبه ۱۲ آذر) اعلام شد.

بر همین اساس، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده (اعاده شده از شورای نگهبان ۱)، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح بند (ج) ماده (۱۱۲) قانون برنامه ششم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان ۱) (ارجاع از جلسه علنی) اصلاحیه ۱، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، ‌اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش (اعاده شده از شورای نگهبان ۳) و همچنین گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار (در اجرای تبصره(۱) ماده(۴۵) در دستور کار نمایندگان است.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد: طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور اصلاحیه ۱، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی‌ کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و همچنین گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور  از دیگر دستور کارهای نمایندگان در صحن است.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی از دیگر دستور کارهای هفته آتی صحن علنی است.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد: لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافتقنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر(مورخ ۲۷ آبان ۱۳۸۹ ) هم از دیگر دستور کارهاست.

موارد زیر نیز در دستور هفته جاری قرار دارد:

۱. گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد شرکت‌های خودروسازی درخصوص کیفیت و قیمت خودرو (در اجرای ماده (۲۱۲) آیین‌نامه داخلی)

۲. گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درخصوص نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی (در اجرای ماده (۲۳۴) آیین نامه داخلی مجلس)

۳. انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها

انتهای پیام/

کد خبر: 1081949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =