۳ امتیاز دیگر در حساب استقلال با گل مسی‌وار میلیچ

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین‌سازی در هفته سوم لیگ برتر با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد نادری، آرش رضاوند، احمد موسوی (59 - شیخ دیاباته)، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (74 - داریوش شجاعیان).

ترکیب ماشین‌سازی: محمدباقر صادقی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، سیدمحمد حسینی، وحید نعمتی، ایمان باصفا، فرشاد اسدی، اکبر آفاقی (70 - مهدی مومنی)، بهمن سالاری (60 - پیمان بابایی)، سیدابوالفضل رزاق پور، میلاد خدایی (60 - منصور باقری).

نیمه اول

دقیقه 5: شوت محکم آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه ماشین‌سازی پس از برخورد به مدافعان این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه 11: شوت از راه دور بازیکن ماشین‌سازی با فاصله از کنار دروازه استقلالی‌ها راهی اوت شد.

دقیقه 15: میلیچ پاس خوبی به قایدی داد تا او را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما ضربه زمینی مهاجم جوان آبی‌پوشان با اختلاف از کنار دروازه ماشین‌سازان به بیرون رفت.

دقیقه 32: ارسال دقیق میلیچ روی سر ارسلان مطهری آمد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

دقیقه 43: ضربه سر مطهری پس از برخورد به مدافع ماشین‌سازی راهی کرنر شد.

نتیجه زنده نیمه دوم/ استقلال صفر - ماشین‌سازی صفر

نیمه دوم

دقیقه 57(گل): هروویه میلیچ از روی ضربه ایستگاهی موفق شد به زیبایی دروازه ماشین‌سازی را باز کند.

دقیقه 68: مهدی قایدی با پای چپ توپ را برای دیاباته ارسال کرد اما ضربه سر مهاجم استقلال توسط مدافعان ماشین‌سازی از روی خط دروازه توسط مدافعان ماشین‌سازی دور شد. در ادامه توپ مقابل پای رضاوند افتاد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 74: توپ در محوطه جریمه ماشین‌سازی مقابل پای دیاباته افتاد اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعان حریف راهی کرنر شد. در ادامه کرنر زده شد و دیاباته ضربه سر خود را هم زد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه تیم بیاتلو راهی اوت شد.

دقیقه 84: سیروس صادقیان با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 4+90: شیخ دیاباته با دروازه‌بان ماشین‌سازی تک به تک شد اما در لحظه آخر نتوانست ضربه تمام کننده را بزند و این موقعیت برای آبی‌پوشان از دست رفت.

با ثبت این نتیجه استقلال شش امتیازی شد و ماشین‌سازی هم یک امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =