درج اطلاعات شاخص توده بدنی ۱۳ میلیون دانش‌آموز هم اکنون در سناد

در اولین اطلاعیه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در خصوص طرح ملی کوچ اعلام شد که قد و وزن و سنجش شاخص توده بدنی «BMI» حدود ۱۳ میلیون دانش‌آموز وارد سامانه سناد وزارت آموزش و پرورش شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، اطلاعیه شماره یک طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان رسما از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش صادر شد. در این اطلاعیه آمده است: «با افتتاح رسمی طرح ملی کنترل وزن و چاقی از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش و با همت تمامی مدیران، معلمین و دست‌اندرکاران عزیز مدارس و همراهی خانواده‌های دلسوز، تا به امروز – چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۳۹۹- اطلاعات قد و وزن ۱۲ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۹۷۴ دانش‌آموز به عنوان یک بانک اطلاعاتی ارزشمند وارد سامانه سناد شده و اطلاعات اندک دانش‌آموزان باقیمانده نیز در مرحله انجام است. گزارش‌گیری از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور، طی دو هفته آینده میسر خواهد بود.

یادآور می‌شود استان‌ها طبق دستورالعمل‌های ارسالی طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان)، مداخلات آموزشی خود را از طریق بسته‌های اطلاعاتی مشتمل بر ویدئوها، عکس‌ها، پوسترها و... بارگذاری شده در کانال کوچ سامانه شاد دانش‌آموزان و همچنین لینک طرح در سمت راست سایت معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به نشانی SHS.MEDU.IR به طور رسمی آغاز نموده و در صورت هر گونه مشکل می‌توانند موارد خود در بخش اجرا را از طریق دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش پیگیری نمایند.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1081961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =