مراکز رفاهی آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا است

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت مراکز رفاهی وزارت آموزش و پرورش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا-است">ایسکانیوز)،‌ گودرز کریمی فر درباره شرایط فعالیت مراکز رفاهی در دوران اعمال محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: ۴۰۱ خانه معلم در آموزش و پرورش وجود دارد که روزانه شرایط آنها کنترل می‌شود. این درحالی است که هماکنون مسافری برای اقامت ندارند.

وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا بالغ بر ۹۰ درصد ظرفیت تخت‌های این اقامتگاه‌ها خالی است اما در عین حال خانه‌های معلم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آمادگی پذیرش مسافران را دارند. اقبال عمومی برای سفر کردن بسیار پایین است و آموزش و پرورش هم توصیه می‌کند با توجه به محدودیت های اعمال شده افراد در خانه بمانند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: افرادی که به ناچار قصد سفر به مقصد خاصی را دارند، توسط اقامتگاه‌ها پذیرش خواهند شد.

تعطیلی باشگاه‌های پیشکسوتان

کریمی فر همچنین درباره فعالیت باشگاه پیشکسوتان در شهرهای مختلف کشور بیان کرد: باشگاه پیشکسوتان در راستای غنی سازی اوقات فراغت بازنشستگان فرهنگی و بهره مندی از تجارب آنها راه اندازی شد تا با ایجاد کتابخانه، سالن ورزشی و دفتر مشاوره و حقوقی پاتوقی برای پیشکسوتان فرهنگی باشد.

وی تاکید کرد: باشگاه های پیشکسوتان در زمان شیوع ویروس کرونا و اعمال محدویت‌ها تعطیل است. فرهنگیان هم در این زمان از فعالیت این مراکز استقبال نمی‌کنند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: پس از بهبود شرایط همه گیری کرونا، باشگاه‌های پیشکسوتان فعالیت خود را از سر خواهند گرفت و می توان از تجارب بازنشستگان استفاده کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =