و سرانجام پنجره ای که باز بودنش احساس شد

برد اقتصادی آبی ها برای گذر از بحران اول فصل این تیم کافی بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا بابک؛ در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، استقلال تهران توانست با ارائه ی نمایشی بهتر، مهمان تبریزی خود را با شکست بدرقه کند.

این بازی حال و هوای خاصی برای طرفداران استقلال داشت چرا که بالاخره محمود فکری از خریدهای تابستانی خود رونمایی کامل کرد.

استقلال با برتری یک بر صفر در این دیدار توانست بحران روزهای قبل را به فراموشی بسپارد.

آرایش اولیه

محمود فکری به آرایش ۲-۴-۴ خود وفادار ماند اما تغییرات گسترده ای را در نفرات تیمش اعمال کرد.تغییراتی که تا حد زیادی مثبت بود.
خلأ حضور هافبک بازیسازی مثل علی کریمی را با پی ریزی حملات از جناحین پوشش داد و نکته مثبت کادر فنی استقلال در این دیدار استفاده از آرش رضاوند در جای درست بود.

رضاوند هیچ گاه نمی تواند در کناره ها اثرگذار باشد اما زوج خوبی برای مسعود ریگی است و به مرور زمان تاثیرات بیشتری روی ریتم بازی استقلال خواهد گذاشت.

نکات فنی

۱. رشید مظاهری اولین حضور خود با پیراهن استقلال را تجربه کرد و در اولین مسابقه ی خود درخشید تا خیال هواداران استقلال از قفس توری شان راحت شود.
خروج های به موقع و دو بار نجاتِ دروازه استقلال از نکات برجسته ی حضور او بود.

۲. هماهنگی زوج دفاعی استقلال در دومین دیدارشان تعجب برانگیز بود و از نکات امیدوار کننده به حساب می آمد.

۳. حضور همزمان موسوی و غفوری در ترکیب اتفاق خوبی بود به شرطی که غفوری جلوتر از موسوی بازی کند اما در سمت چپ نادری و میلیچ می توانند با جا به جایی های متعدد حریف را سردرگم گنند.

۴. ترکیب ریگی و رضاوند بسیار امیدوار کننده است و با اضافه شدن داریوش شجاعیان خط هافبک آبی ها خلاقیت خود را بازیابی می کند.

۵. شیخ دیاباته نباید مهره ی تعویضی باشد!اگر قرار است آبی ها با دو مهاجم به میدان بروند و بیشتر حملاتشان را روی سانتر از جناحین پی ریزی کنند، بهتر است دیاباته زوج قایدی باشد.

حضور مطهری پس از گل اول و به صورت تعویضی به مراتب تاثیرگذار تر است. او یک مهاجم توپ گیر است که می تواند در نقش مهاجم کاذب ظاهر شود و ضد حملات آبی ها را زهردار تر کند.

۶. بیاتلو نشان داد به تهران آمده تا فوتبال بازی کند نه ضد فوتبال! مربی جوان تبریزی ها، عملکرد خوبی داشت و به روح فوتبال احترام گذاشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =