چهارمین جلسه کمیته علمی جایزه جوان نوآور ماندگار برگزار شد

 چهارمین جلسه کمیته علمی جایزه جوان نوآور ماندگار با هدف بررسی نهایی مدل و شاخص‌های ارزیابی جایزه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، چهارمین جلسه کمیته علمی جایزه جوان نوآور ماندگار با حضور دبیر، اعضای کمیته علمی و اجرایی جایزه با هدف بررسی نهایی مدل و شاخص‌های ارزیابی جایزه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای جلسه امین پیرمحمدزاده دبیر جایزه ضمن تشکر از زحمات دبیران و اعضای کمیته علمی و اجرایی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت داوری در انتخاب جوانان نوآور بر لزوم رویکرد نوآورانه در انتخاب شاخص‌ها و معیارها و اهمیت انتخاب مدل در تسهیل داوری و ارزیابی علمی آثار ارائه شده بر پایه مدل‌ها و استانداردهای متداول جهانی بومی شده تاکید کرد. 

پیرمحمدزاده عنوان کرد: دقت در انتخاب شاخص‌های داوری ضمن کمک به شرکت‌کنندگان در ارسال آثار، لازمه موفقیت پایدار و استمرار جایزه‌ها، جشنواره‌ها، انتخاب شاخص‌ها، ارزیابی و داوری بر مبنای یک مدل علمی است.

در ادامه وحید حاجی پور دبیر کمیته علمی به ارائه گزارش در خصوص نحوه تنظیم شاخص‌ها و معیارهای ارزیابی پرداخت.

همچنین در ادامه اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در نهایت مدل و شاخص‌های ارزیابی جایزه بازنگری و به تصویب رسید.

گفتنی است جایزه جوان نوآور ماندگار، نشان شهید موسوی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و موسسه مطالعات جامع رستا و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و دستگاه‌های دولتی و مسئولین لشکری از آذر ماه ۹۹ و تا بهمن ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =