از برد راحت باواریایی‌ها تا غافل‌گیری لیورپول در آنفلید

رقابت های لیگ قهرمانان در شب دوم این بازی ها پیگیری شد و تیم هایی از آلمان، انگلیس و پرتغال به دور بعد راه یافتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهرداد یاراحمدی؛ پیروزی رئال در جدال حساس، صعود بدون دردسر قهرمان دوره گذشته، توقف اتلتیکو مادرید و شکست لیورپول از نتایج شب دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بودند.

گروه A
صعود آسان باوارایی ها در خانه

اتلتیکو مادرید _ لوکوموتیو مسکو
کار سخت شاگردان سیمئونه برای صعود

در اولین دیدار شب دوم هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید در شهر مادرید و ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف تیم روسیه ای رفت که در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند.
در این بازی تیم‌ میزبان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشد تا قرمز و سفید پوشان شهر مادرید کار سختی برا صعود داشته باشند.
بهترین بازیکن این دیدار موریلو سرکیرا مدافع برزیلی تیم لوکوموتیو مسکو بود که در خط دفاعی موقعیت هایی را از تیم مادریدی گرفت.

بایرن مونیخ _ سالزبورگ
صعود ده نفره شاگردان فلیک

در دیگر دیدار گروه اول بایرن مونیخ در آلیانس آرنا موفق شد حریف اتریشی خود را به سه گل از پیش رو بردارد.
در ابتدای این دیدار سالزبورگ حملاتی را روی دروازه میزبان خود انجام داد اما این حملات به نتیجه نرسید، پس از آن نوبت شاگردان هانسی فلیک بود تا فشار مضاعف خود را روی دروازه میهمان وارد کنند و سرانجام در دقیقه ۴۲ لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن گل اول تیمش را به ثمر رساند.
با شروع نیمه دوم حملات بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۵۲ کومان گل دوم را وارد دروازه سالزبورگ کرد.
در دقیقه 66 مارک روکا با خطا روی یونوزوویچ کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا بایرن 10 نفره شود، اما این اتفاق هم به سالزبورگ کمک نکرد و در دقیقه ۶۸ لروی سانه موفق شد خیال فلیک را راحت کند.
تنها گل سالزبورگ را بریشا در موقعیت تک به تک با نویر وارد دروازه نویر کرد تا دیدار با نتیجه سه بر یک به پایان برسد.
دروازه بان ملی پوش بایرن با ده سیو در طول طول بازی و ۷ سیو داخل محوطه جریمه و ۱ مشت شب خوب خود را سپری کرد و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

گروه B
پیروزی شاگردان زیدان در حساس ترین رقابت هفته

مونشن گلادباخ _شاختار دونتسک

در گروه دوم تیم آلمانی مونشن گلادباخ در خانه خود و ورزشگاه مونسیا پارک موفق شد حریف اوکراینی خود را با چهار گل مغلوب کند.
برای تیم گلادباخ لارس اشتیندل در دقیقه ۱۷، نیکو الودی در دقیقه ۳۴ ، بریل امبولو در دقیقه ۴۵ گلزنی کردند تا با سه گل نیمه اول به پایان برسد.
نیمه دوم هم این تیم آلمانی بود که برتری خود را حفظ کرد و در دقیقه ۷۷ اسکار ونت گل چهارم این تیم را به ثمر رساند.
بهترین بازیکن این دیدار اسکار ونت مدافع ۳۵ ساله و با تجربه تیم گلادباخ بود که برای تیمش عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت.
بایرن مونیخ ۱۲
اتلتیکو مادرید ۵
لوکوموتیو ۳
سالزبورگ ۱

اینتر میلان _ رئال مادرید
سه امتیاز حساس در دست شاگردان زیدان

در حساس ترین دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا شاگردان کونته میزبان کهکشانی ها بودند که در پایان با دو گل مغلوب شدند این دیدار در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد.
پس از سوت داور و شروع بازی این میهمان بود که عملکرد بهتری به نمایش گذاشت و در دقیقه ۷ یک ضربه پنالتی به دست آورد ناچو وارد محوطه میلانی ها شد و با خطا وی را متوقف کردند، هازارد پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را وارد دروازه حریف کرد تا رئال با یک گل پیش بیفتد.
اتفاق مهم دیگر نیمه اول اخراج ویدال بود که در دقیقه ۳۴ رخ داد وی به سبب اعتراض شدید به داور دو کارت زرد گرفت و اخراج شد.
با شروع نیمه دوم حملات میلان افزایش یافت اما این رئال بود که در دقیقه ۶۰ موفق شد گل دوم را وارد دروازه میلانی ها کند این گل توسط اشرف حکیمی بازیکن میلان به ثمر رسید.
ناچو فرناندز مدافع ۳۰ ساله رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.
مونشن گلادباخ ۸
رئال مادرید ۷
شاختلر ۴
میلان ۲

گروه C
سه امتیاز شیرین شاگردان گواردیولا در خانه حریف

المپیاکوس _ منچستر سیتی
برد اقتصادی آبی های سیتی

در گروه سوم المپیاکوس یونان در این شهر و ورزشگاه کارایسکاکیس میزبان شاگردان پپ گواردیولا بود که در پایان با یک گل مغلوب شد.
در این دیدار منچستر سیتی در همه دقایق تیم برتر زمین بود و در همان دقایق ابتدایی می تونست به گل اول دست یاید اما این اتفاق رخ نداد، سرانجام در دقیقه ۳۶ با پاس گل رحیم استرلینگ این فیل فودن بود که گل اول تیمش را به ثمر رساند.
این نتبجه تا پایان ادامه پیدا کرد و تیم منچستر یکی دیگر از تیم های صعود کننده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا نام گرفت.
بهترین بازیکن این دیدار ژوزه سا دروازه بان ۲۷ ساله و پرتغالی تیم المپیاکوس بود که بار ها مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

مارسی _ پورتو
سه امتیاز حساس یاران طارمی در فرانسه

در ادامه رقابت های گروه سوم مارسی در ورزشگاه ولودرومه همین شهر میزبان پورتو و یاران مهدی طارمی بودند که در پایان با دو گل شکست خوردند.
اولین گل این دیدار در دقیقه ۳۰ توسط سانوسی به ثمر رسید، در ادامه در دقیقه ۷۲ سرجیو اولیویرا گل دوم را به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان پا بر جا ماند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از دقیقه ۷۸ به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت.
در هر دو تیم یک بازیکن اخراج شد در تیم پورتو مارکو گروییچ در دقیقه ۶۷ اخراج شد و سه دقیقه بعد در تیم مارسی این لئوناردو بود که با کارت قرمز داور اخراج شد.
بهترین بازیکن این دیدار زیدو سانوسی مدافع ۲۳ ساله و نیجریه ای پورتو بود که عملکرد خوبی داشت.
منچستر سیتی ۱۲
پورتو ۹
المپیاکوس ۳
مارسی ۰

گروه D

آژاکس _ میدیولن

در اولین دیدار گروه چهارم آژاکس در آمستردام هلند و ورزشگاه امستردام آرنا میزبان تیم دانمارکی بود که در پایان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما با شروع نیمه دوم بازی بهتری از هر دو تیم دیده شد و در دقیقه ۴۷ رایان گراونبرچ گل اول را به ثمر رساند و دو دقیقه بعد نصیر مزراوی گل دوم را وارد دروازه میدیولن کرد، آژاکس دراین دیدار تیم برتر بود و در دقیقه ۶۶ دیوید نرس گل سوم را به ثمر رساند، تنها گل تیم دانمارکی را ایور مبیل را در دقیقه ۸۰ وارد دروازه آژاکس کرد.
در دقیقه ۹۰ اریک سویاچنکو با کارت قرمز داور اخراج تا دقایق پایانی تیم میهمان ده نفره به کار خود ادامه دهد.
بهترین بازیکن این دیدار دیوید نرس مهاجم برزیلی تیم آژاکس بود که یک گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و با دو ایجاد موقعیت گل شب خوبی را سپری کرد.

لیورپول _ آتالانتا
غافل گیری لیورپول در آنفیلد

در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا لیورپول در آنفیلد میزبان تیم ایتالیایی اتالانتا بود که در پایان با دو گل مغلوب شد.
شاگردان یورگن کلوپ در شبی که عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند با دو گل ایلیچیچ در دقیقه ۶۰ و گوسنس در دقیقه ۶۴ مغلوب حریف شدند.
این اولین شکست لیورپول پس از مدت ها در آنفیلد بود که به واسطه ضعیف عملکردن بازیکنان این تیم به وجود آمد.
بهترین بازیکن این دیدار رومرو مدافع آرژانتینی تیم آتالانتا بود که عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت.
لیورپول ۹
آژاکس ۷
آتالانتا ۷
میدیولن ۰

در پایان هفته چهارم صعود تیم های بایرن مونیخ آلمان، منچستر سیتی انگلیس و پورتو به دور بعدی این رقابت ها مسجل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =