راه‌اندازی گروه «نصر آموزش» برای رسیدگی به مشکلات انتخاب واحد و آموزشی دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: وظیفه گروه نصر ارتباط، تماس با دانشجویان و استعلام وضعیت دانشجویانی است که در گزارش‌گیری از سامانه آموزشیار دارای وضعیت مبهم در ثبت نام و انتخاب واحد هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، همزمان با هفته بسیج جلسه اجرای طرح نصر دانش با هدف رفع مشکلات و تسهیل انجام امور دانشجویان با همکاری بسیج دانشجویی برگزار شد.

برپایه گزارش، در این جلسه که رامین خواجوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، حجت الاسلام نیکزاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، محمد کهندل معاون دانشجویی و فرهنگی، عابدی معاون توسعه مدیریت و منابع، روسای مجتمع‌ها، دانشکده‌های واحد و مدیران ستادی و جمعی از دانشجویان بسیجی حضور داشتند، تصمیماتی در راستای تسهیل امور آموزشی دانشجویان در قالب سه کارگروه مطرح و مصوب شد.

خواجوی در توضیح و تشریح این طرح اظهار کرد: در این راستا مقرر گردید تا کارگروهی ( کارگروه اول) جهت رفع مشکل ثبت نام و انتخاب دانشجویان واحد در قالب دو گروه ۲۰ نفره با عنوان گروه نصر ارتباط و گروه نصر آموزش تشکیل شود و به خطوط ثبت نام, انتخاب واحد، رفع مشکل و پاسخگویی دو مجتمع بزرگ واحد جنوب افزوده شوند.

وی افزود: وظیفه گروه نصر ارتباط، تماس با  دانشجویان و استعلام وضعیت دانشجویانی است که در گزارش گیری از سامانه آموزشیار دارای وضعیت مبهم در  ثبت نام و انتخاب واحد هستند. این گروه پس از شناسایی مشکلات، اسامی  را به  گروه نصر آموزش انتقال می‌دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب افزود: گروه نصر آموزش از معاونان آموزشی دانشکده‌ها و مجتمع‌ها مدیران و کارشناسان خبره و با تخصص آموزش تشکیل شده که راهبری آن بر عهده مدیر کل آموزش واحد تهران جنوب است. این گروه پس از دریافت اسامی از دو گروه دیگر بلافاصله نسبت به رفع مشکل اقدام نموده و نتیجه را به گروه نصر ارتباط  گزارش می‌دهد.

خواجوی در تشریح فعالیت کارگروه سوم بیان کرد: این گروه مجتمع از تشکل‌ها، کانون‌ها، بسیج، انجمن‌ها و دانشجویان متعهد و نخبه واحد هستند که در فضای مجازی فعالیت دارند. راهبری این گروه را مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد عهده دار است. این گروه  مشکلات را پس از ثبت و دسته بندی به گروه نصر آموزش انتقال داده و پس از دریافت پاسخ به طریقی مقتضی اطلاع رسانی می‌نمایند.

وی در خصوص رفع مشکلات دانشجویان جدیدالورود غیر ایرانی نیز بیان داشت: جهت رفع مشکل دانشجویان بین المللی نیز نمایندگان  و کارگزاران با توجه به رشته و گرایش دانشجویان تحت پوشش جهت انجام امور آموزشی و انتخاب واحد به دو مجتمع ولیعصر (عج) و مجتمع فنی و مهندسی مراجعه  می‌نمایند.

خواجوی افزود: مشکلات دانشجویان افغانستانی و دانشجویان عراقی و دیگر کشورها نیز توسط کارگزاران مربوطه به افراد گروه آموزش مستقر در دو مجتمع انتقال می‌دهند تا گردش کار شوند که راهبری این گروه را مدیر مرکز امور بین‌الملل واحد عهده دار هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =