شیلتون: مارادونا فوتبالیست بزرگی بود ولی صداقت نداشت

دروازه‌بان انگلیس در جام جهانی ۱۹۶۶ بیان کرد دیگو مارادونا با وجود کیفیت بالای بازی صداقت نداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پیتر شیلتون، دروازه‌بان پیشین انگلیس که در جام جهانی ۸۶ مکزیک از دیگو مارادونا دو گل از جمله یک گل پرحرف و حدیث با دست دریافت کرد  گفت که دیگو مارادونا آرژانتینی در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک به خاطر گل مردودی که به ثمر رساند، صادق نبود. شیلتون هم‌چنین اشاره کرد که مارادونا هرگز برای آن گل عذرخواهی نکرد.

پیتر شیلتون درباره آن اتفاقا در جام جهانی و درگذشت دیگو مارادونا گفت: البته این گل یک تخلف بود. یک کلاهبرداری واضح و آشکار. او وقتی می‌دوید و خوشحالی می‌کرد، دو بار برگشت تا ببیند داور این گل را مردود اعلام کرده است یا خیر. او منتظر سوت داور بود زیرا می‌دانست چه کاری انجام داده است. بله، همه می‌دانستند. البته غیر از داور و دو داور خط در کنار زمین. برای من مهم نیست که آن‌ها در مورد آن مسابقه چه می‌گویند. این اولین گل او بود و او توانست یک گل شگفت انگیز دیگر به ثمر برساند، اما وقتی این گل دوم را به ثمر رساند که ما هنوز زیر فشار و ناراحتی گل اول بودیم. از آن زمان من از آن دیدار ناراحت هستم و هرگز فراموش نمی‌کنم.

او در ادامه گفت: مارادونا از بزرگی برخوردار بود، اما صداقت نداشت. بیش‌تر بازیکنان انگلیس با من موافق هستند. در زمین فوتبال، بازیکنان گاهی کارهایی را انجام می دهند که نباید انجام دهند. اما اگر یک بازیکن انگلیس چنین کاری انجام دهد، حداقل امیدوارم که پس از واقعیت اعتراف کند. نه مثل مارادونا که این کار را نکرد و عذرخواهی نکرد. امیدوارم این لحظه میراث مارادونا را خراب نکند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =