طرح توسعه درمانگاه دانشگاه آزاد اسلامی قم تصویب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم از تصویب توسعه عمرانی و کیفی درمانگاه شبانه روزی نور این واحد دانشگاهی در دومین جلسه هم اندیشی پنجشنبه‌های عمرانی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با اشاره به مصوبات دومین پنجشنبه عمرانی این واحد دانشگاهی که با حضور سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست روابط عمومی و هماهنگی استان ها به میزبانی واحد قم برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه بر توسعه عمرانی وتجهیز درمانگاه شبانه روزی نوردانشگاه آزاد اسلامی قم به تجهیزات آزمایشگاهی سونوگرافی و رادیولوژی به منظور خدمات رسانی مطلوب به اقشار مختلف جامعه تاکید شد.

حجت الاسلام خیری با تاکید بر اینکه درمانگاه دانشگاه آزاد اسلامی باید توسعه یابد افزود: امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح توسعه درمانگاه شبانه روزی دانشگاه آزاد اسلامی قم   گام موثری در مسیر برطرف ساختن بخشی  مشکلات حوزه علوم پزشکی این واحد دانشگاهی برداریم.

وی مهمترین دغدغه دانشگاه آزاداسلامی قم درحوزه علوم پزشکی را بیمارستان برشمردوگفت:ایجادفضای آموزشی،درمانی بیمارستان برای دانشجویان دانشکده علوم پزشکی یکی از اولویت های پنجگانه  دانشگاه آزاد اسلامی قم می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از اهتمام ویژه مسولان کلان دانشگاه آزاد اسلامی برای حل مشکلات این واحد دانشگاهی داد و گفت: با اهتمام ویژه مسولین دانشگاه آزاد اسلامی امیدواریم بتوانیم تا پروژه های احداث دانشگاه علوم انسانی اسلامی،مجتمع مهارتی سما،ساختمان نیمه کاره سایت پردیسان،خوابگاه دانشجویی و استقلال دانشکده پزشکی تا شهریور 1400 به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام خیری با تاکید بر اینکه  پروژه‌های عمرانی در این واحد دانشگاهی  باید معماری اسلامی انجام شود گفت: شهدای گمنام در فضای دانشگاه الهام بخش هستند لذا در تمامی پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قم  فضایی برای حضور شهدای گمنام در عرصه دانشگاه در نظر گرفته می شود .

وی با اشاره به احداث دانشگاه علوم انسانی اسلامی در منطقه جمکران قم افزود: از آنجاییکه خط ریلی پر سرعت  راه آهن کشور از منطقه جمکران عبور می کند لذا  8 استان کشور به دانشگاه علوم انسانی اسلامی قم دسترسی خواهند داشت .

گفتنی است جلسات پنجشنبه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قم هر هفته با حضور سروری مجد و حجت الاسلام خسروپناه و جمعی از صاحبنظران و مسوولان در سایت مجتمع دانشگاهی پردیسان به میزبانی حجت الاسلام حسن خیری برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =