نحوه فعالیت اداری سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پیش رو اعلام شد

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی نحوه حضور کارکنان در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پیش رو را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پیرو اعلام دولت مبنی بر تعطیلی ادارات دولتی در هفته پیش رو، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات نحوه حضور کارکنان در سازمان مرکزی و واحدها از روز شنبه 8 آذرماه تا چهارشنبه 12 آذرماه را اعلام کرد.

تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری به ارائه خدمات به دانشجویان بپردازند. پاسخ به مراجعات حضوری در سازمان مرکزی و تمامی واحدها تعطیل است.

لازم است نیروهای مربوط به پشتیبانی سامانه های آموزشی، به صورت شیفتی در همه مراکز و واحدها حضور داشته باشند. در بخش هایی که انجام این مهم به صورت دورکاری قابل انجام است، حضور الزامی نیست ولی باید به گونه ای برنامه‌ریزی شود که خللی در پشتیبانی از سامانه ها ایجاد نشود.

در سازمان مرکزی نیز ضمن تأکید بر ارائه خدمات از طریق دورکاری کلیه بخش ها، به جز کارشناسان در حوزه فناوری اطلاعات در جهت نگهداری سامانه های آموزشی و نیروهای پشتیبانی موردنیاز آنها، سایر بخش ها ضرورتی به حضور آنها نیست.

موارد خاص ضروری در سازمان مرکزی به تشخیص معاونت مربوطه با رعایت حداقل حضور بلامانع است. در واحدها و مراکز نیز چنانچه حضور همکاری به تشخیص رییس واحد و مرکز ضروری باشد، حضور همکار مربوطه الزامی است (اصل بر عدم حضور است).

نیروهای تحت پوشش شرکت فرهیختگان نیز به صورت حداقلی، آن هم در حوزه فناوری و پشتیبانی (بدون کسر ساعت) تابع این مصوبه هستند. نیروهای سراهای نوآوری، مراکز رشد و مرتبط با فعالیت های تولیدی و شرکت های دانش بنیان و آزمایشگاه های پژوهشی و امور درمانی و بیمارستانی مستثنی است.

حضور همکاران حفاظت فیزیکی مطابق برنامه شیفتی و دستورالعمل مجموعه حراست خواهد بود .

انتهای پیام/

کد خبر: 1082013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =