دکتر طهرانچی شهادت دانشمند برجسته کشور شهید محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، شهادت دانشمند برجسته کشور شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شهادت دانشمند برجسته کشور شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

بار دیگر دست های کثیف و نامیمون استکبار جهانی، یکی از دانشمندان تراز اول کشورمان را آماج حمله مملو از حقد و کین خود نموده و این عالم دانشمند و فرزانه را به شهادت رساندند.
این شهید بزرگوار که عمری را با اخلاص و ایثار کم نظیر برای سربلندی و سرافرازی کشور و مردم در حوزه های علم و دانش و پژوهش سپری کرد و میراثی گرانقدر از دستاوردهای عظیم علمی و پژوهشی از خود به یادگار گذاشت، نماد درخشان پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در ساحت علم و فناوری و پژوهش بوده و اخلاق و منش او و فعالیت های علمی اش، به منزله چراغ راه نسل های متوالی از دانشمندان جوان و توانمند ایران اسلامی خواهد بود.

بی شک این ترور بزدلانه، در سالگرد شهادت شهید دکتر مجید شهریاری جامعه دانشگاهی کشور را متحمل یک خسارت جبران ناپذیر نمود و کشور را از خدمات ارزنده و توأم با اخلاص و معنویت او محروم کرد. اما تردیدی نیست که راه او، منش او و عشق وافر او به خدمت و جانفشانی به کشورش را جوانان برومند این سرزمین دنبال کرده و پرچمی را که با افتخارآفرینی هایش به اهتزاز درآورده بود، همچنان بدست آنان بر قله های رفیع علم و دانش و پژوهش کشور، در اهتزاز خواهد ماند و جامعه علمی کشور و دانشگاهیان عزیز عزم و اراده شان روز به روز بیشتر خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، متشکل از هزاران تن از اساتید و دانشجویان و کارکنان شریف، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت فقدان این رجل برجسته دنیای علم و دانش و فناوری هسته ای کشور، خواهان اقدام قاطع و فوری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور برای قطع دست تروریست ها و برخورد انقلابی با حامیان آنها، می باشیم.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد مهدی طهرانچی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

کد خبر: 1082026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =