شروع مخالف جهت پرسپولیس برای تکرار قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس بر خلاف چهار فصل گذشته شروع موفقی در لیگ برتر نداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پرسپولیس در سومین بازی خود از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان تن به تساوی بدون گل داد تا قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر برخلاف دوره‌های پیشین که به قهرمانی دست یافته بود شروع مقتدرانه‌ای نداشته باشد.

سرخ‌ها که بدترین شروع تاریخ لیگ برتر را در هفته اول با تساوی بدون گل مقابل سایپا رقم زدند در هفته سوم نیز نتیجه‌ای مشابه را در حالی کسب کردند که سیامک نعمتی نتوانست پنالتی تیمش را همچون بازی با نفت آبادان تبدیل به گل کند.

سرخپوشان پایتخت در تمام ادواری که به قهرمانی در لیگ برتر رسیده‌اند در سه بازی نخست خود بیش از یک گل به حریفان زده‌اند. قاعده‌ای که شاگردان یحیی گل محمدی در بیستمین دوره لیگ برتر رعایت نکرده‌اند. این تیم تنها یک بار در سه بازی قبلی خود به گل رسیده است. گلی که سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی به صنعت نفت آبادان زد تا تنها برد سرخ‌ها تا اینجا هم رقم بخورد.

البته بازیکنان این تیم عملکرد تحسین برانگیز خود در خط دفاع را حفظ کرده‌اند. این تیم تاکنون گلی را دریافت نکرده است تا مدافعان پرسپولیس همچنان قوت قلب هواداران و کادر فنی سرخپوشان محسوب شوند.

گل محمدی برای اینکه بتواند آمار پرسپولیس را در شروع بازی‌های لیگ برتر در مسیر قهرمانی فراهم کند چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل شهرخودرو مشهد در هفته چهارم ندارد.

تیمی که برای گلات (پنجمین قهرمانی متوالی) می جنگد تاکنون تنها پنج امتیاز از سه بازی را تصاحب کرده است که آمار ضعیفی برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1082035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =