هر قطره‌ای از خون شهید مانند دریایی مواج از حماسه است

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با محکوم‌کردن ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده اعلام کردند که ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط مدعیان دروغین صلح لکه ننگ دیگری بر چهره زشت و شرم‌آورشان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اعضای هیئت رئیسه،  دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در محکومیت نظام سلطه، صهیونیسم و مزدوران آنها در ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی در راستای نیل به اهداف شعار بنیادین «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» با گام‌های استوار مسیر صعود به قله‌های سرافرازی را در جهان می‌پیماید و خون پاک شهیدان ضامن بقا و استمرار اهداف مقدس آن است.

در این بیانیه اضافه شده است: دستان کثیف و جنایتکار استکبار، صهیونیسم و منافقین مزدور کاسه لیس‌شان سال‌های متمادی به خون پاک‌ترین فرزندان ملت بزرگ ایران آغشته است.

در این آمده است: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط مدعیان دروغین صلح لکه ننگ دیگری بر چهره زشت و شرم‌آورشان است و اما باطل‌اندیشان بدانند هر قطره‌ای از خون شهید بسان دریایی مواج از حماسه است که مسیر عزت و اقتدار را رهنمون می‌شود.

در این بیانیه تأکید شده است: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اقدام بزدلانه و جنایتکارانه مزدوران استکبار و صهیونیسم  در به شهادت رساندن دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور را محکوم می‌کند و  یقین دارد شهادت او نفسی تازه به مسیر اعتلای علمی و پژوهشی وطن خواهد داد.

در این بیانیه تبیین شده است: جامعه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان شهادت عزتمند و پرافتخار دکتر فخری‌زاده را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ملت شهیدپرور و ولایی ایران اسلامی، جامعه دانشگاهی کشور و خانواده معظم آن شهید سرافراز تبریک و تسلیت می گوید و یقین دارد این اقدام سبک‌سرانه و بی‌خردانه دشمنان ذلیل ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و به‌زودی پاسخی سخت دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان اگر انتقام در سطحی که برای طرح مقابل قابل درک باشد، گرفته نشود؛ باب ترور و جنایت باز می‌ماند.