وزیر علوم ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

وزیر علوم در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای با صدور پیامی این ضایعه سترگ را تسلیت گفته و این اقدام کور تروریستی و خبیثانه را محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی شهادت مظلومانه محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای، استاد دانشگاه امام حسین (ع) و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ضمن تسلیت این ضایعه سترگ به محضر مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید والامقام، عموم مردم و به ویژه دانشمندان، اساتید دانشگاهها، جامعه علمی و همه فرهیختگان کشور؛ این اقدام کور تروریستی و خبیثانه را محکوم کرد.

در بخش ابتدایی این پیام آمده است: بار دیگر ترور یکی از دانشمندان برجسته هسته‌ای کشور، بر دل دوستداران علم و دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران غم بزرگی نهاد. جنایت صورت گرفته در به شهادت رساندن یکی دیگر از دانشمندان نخبه و برجسته این سرزمین که نشان بارز وحشت دشمن از دستیابی ایران به علوم و فناوری های پیشرفته است، بار دیگر چهره واقعی تروریسم را به نمایش گذاشت.

در پیام وزیر علوم آمده است: شهادت شهید والامقام، محسن فخری‌زاده که از دانشمندان برجسته و بنام هسته‌ای بود، این حقیقت را بیش از پیش نمایان ساخت که کشورمان در راه دستیابی به قله های پر عظمت پیشرفت و تعالی، عزمی جدی دارد و در این راه، حتی خون پاک عزیزترین فرزندان خود را، به پای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدیه داده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رشد شتابنده‌ علمی و فتح قله‌های دانش که با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور و توانائی رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یک جنبش تاریخی و برخاسته از یک عزم خلل‌ناپذیر ملی است. پس تلاش‌ها و رفتار شنیع دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در این مسیر بی نتیجه خواهد ماند.

در بخش پایانی این پیام خاطر نشان شده است: اینجانب نیز شهادت پیشرو عرصه علم و دوستدار تعالی ایران عزیز را به آن استاد شهید تبریک و به ملت بزرگوار ایران، به ویژه خانواده مکرم وی و جامعه علمی کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای همسر و فرزندان عزیزش صبر و شکیبایی مسئلت دارم. اطمینان دارم، راه پر افتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش، پرصلابت‌تر از قبل طی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان اگر انتقام در سطحی که برای طرح مقابل قابل درک باشد، گرفته نشود؛ باب ترور و جنایت باز می‌ماند.