عاملان جنایت ترور شهید فخری زاده مجازات خواهند شد

سرلشکر حسین سلامی در پیامی نوشت: قطعاً عاملان جنایت بزرگ ترور شهید فخری زاده مجازات خواهند شد و راه شهید فخری زاده نیز پرشتاب‌تر از گذشته تداوم خواد یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) در پی شهادت دانشمند برجسته و پاسدار رشید انقلاب اسلامی «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و از اساتید سرآمد و شاخص دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام)، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با محکومیت شدید این جنایت تصریح کرد: اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای تداوم این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته و پاسدار رشید انقلاب اسلامی "دکتر محسن فخری زاده " رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع؛ از دانشمندان زبده و شاخص عرصه صنایع راهبردی کشور و اساتید سرامد و نامدار دانشگاه جامع امام حسین (ع) و جامعه علمی ایران جنایت تروریستی طراحی و هدایت شده توسط رژیم جعلی تروریست و کودک کش صهیونیستی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، خانواده مکرم آن شهید، ملت شریف و مجاهد ایران و آحاد همکاران و همسنگران وی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرور انگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام‌بخش تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و فرزندان ملت ایران در دانشگاه‌ها و مراکز عالی علم و فن آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت‌های شگفت‌آور دیگر در آینده پیش رو خواهد بود.

دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت نیز بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای ادامه این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از آنان در دستور کار قرار گرفته است.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر: 1082046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان اگر انتقام در سطحی که برای طرح مقابل قابل درک باشد، گرفته نشود؛ باب ترور و جنایت باز می‌ماند.