واکنش هاشمیان به عدم‌دعوت وریا غفوری

مربی تیم ملی درباره احتمال دعوت شدن یا نشدن وریا غفوری به تیم ملی گفت: در این چند دوره که اردوی تیم ملی تشکیل شده، همواره در لیست تیم ملی تغییراتی داشته‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی، موضوع دعوت نشدن وریا غفوری به اردوی تیم ملی بیش از همه از سوی خود این بازیکن واکنش داشت و وقتی به تیم مس رفسنجان گل زد، با دوربین به سمت اسکوچیچ نگاه کرد. روز گذشته وحید هاشمیان مربی تیم ملی در همین‌باره که چرا وریا به اردوی تیم ملی دعوت نشده، گفت: «در تیم ملی آلمان یواخیم‌ لو با عدم دعوت از سه بازیکن در دفاع و خط حمله (بوآتنگ، هوملز و توماس مولر) تصمیم دارد تیم را با نفرات جدید آماده مسابقات کند.» او گفت: «همواره در همه جای دنیا وقتی لیست تیم ملی اعلام می‌شود، عده‌ای موافق و برخی منتقدش هستند و این طبیعی است ولی باید به نظر همه احترام گذاشت. البته باید به نظر سرمربی تیم ملی هم احترام گذاشت که در نهایت همه نتایج را از چشم او می‌بینند و برای همین او باید با در نظر گرفتن همه جوانب امر، بازیکنان مد نظرش را به اردوی تیم ملی دعوت کند.»

هاشمیان درباره احتمال دعوت شدن یا نشدن وریا گفت: «در این چند دوره که اردوی تیم ملی تشکیل شده، همواره در لیست تیم ملی تغییراتی داشته‌ایم و این تغییرات باز هم در ادامه ایجاد خواهد شد. نبود مهره‌های سرشناس در لیست تیم ملی دلیل دیده نشدن آنها نیست.»

کمک ایرانی اسکوچیچ گفت: «ما در تیم ملی که با آن به جام جهانی‌ ۲۰۰۶ آلمان رفتیم از نظر مهره‌ای یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران را در اختیار داشتیم ولی در زمین بازی یک تیم نبودیم. در حالی که در دیدار مقابل آرژانتین دیدیم تیم ملی در جام جهانی‌ ۲۰۱۴ یک تیم واقعی بود و همه نفرات با هم خوب کار می‌کردند. مهم این است که تیم ملی تیم باشد و اینکه کدام مهره‌ها هستند و کدام نیستند، مهم نیست.»

کد خبر: 1082047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =