انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی اهواز ترور دانشمندان هسته‌ای را محکوم کرد

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور دانشمندان هسته‌ای، خواستار مقابله با استکبار جهانی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در بیانیه‌ای ترور محسن فخری‌زاده پدر صنعت هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی مفتخر است که در طول مدت حیات ۴۰ ساله خود آن چنان آرامش را از چشم دشمنان خداوند رو بوده و چنین مردان  بزرگی را در مکتب پیر جماران پرورش داده که زبان دشمنان اسلام را به استیصال کشانده است. به طوری که هر از چند گاهی دست به انجام جنایت های تروریستی زده و شخصیت‌های مختلف نظامی، علمی ،پژوهشی و فرهنگی را مورد هدف حملات کور تروریستی دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه مطرح شده است: تربیت و تقدیم شهدا مهمترین نشانه حقانیت انقلاب اسلامی و موید راهی است که جمهوری اسلامی در حال حرکت در آن است. دشمنان کور دل ما معنای شهادت و برکت خون شهیدان را نمی فهمد ، جریان های شیطانی صهیونیزم، نمیداند که «الموت لنا عاده وکرامتنا من الله الشهاده» به چه معناست. آن کس که عزیزترین دارایی خود، یعنی جان خویش را با خداوند معامله کند، و قدم در مسیر تحقق اراده های الهی بر زمین نهاده است و خود خداوند ضامن به ثمر رسیدن اهداف اوست.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: همانگونه که در طول این سالیان متمادی بارها  به تجربه اثبات شده است، ترور و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب نه تنها باعث اشکال و خللی  در حرکت عظیم این ملت شهید پرور ایجاد نکرده و بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت نورانی شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ضمن محکومیت  این ترور ناجوانمردانه، شهادت رئیس خدوم سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دانشمند و مجاهد شهید محسن فخری‌زاده را که در آستانه سالگرد شهادت سردار سرافراز بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای شهید شهریاری که توسط ایادی مزدور دشمنان کور دل اسلام در راس آنان شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل خبیث به فیض شهادت نائل آمده را به ساحت حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بار دیگر با شهیدان گرانقدر تجدید میثاق کرده و با بهره گیری و الگوبرداری از شخصیت والای این شهدای عظیم الشان با پیروی از رهبر فرزانه خود ذره‌ای از آرمان های انقلاب در رأس آن استکبار ستیزی و عدالت طلبی کوتاه نیامده و با تکیه بر بیانات رهبری به عنوان نقشه راه حرکت را در مسیر نیل به حکومت جهان مهدوی(عج) به مبارزه همه جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =