مجمع دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی ترور دانشمند هسته‌ای را تسلیت گفت

معاونت روابط عمومی  مجمع دانشجویان دانشگاه آزاد  اسلامی در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای به دست استکبار را تسلیت و تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ روابط عمومی  مجمع دانشجویان دانشگاه آزاد  اسلامی در پیامی شهادت شهید دانشمند محسن فخری‌زاده معاونت وزارت دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نواوری دفاعی  کشور را خدمت مردم شریف ایران تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: شهادت این دانشمند که فروپاشی نظام انسانی  را  در نزد  دشمنان این سرزمین بیش از پیش هویدا  می‌کند را محکوم می‌کنیم و از جوامع مختلف  می‌خواهیم موضع گیری  صریح  در قبال این  موضوع اتخاذ کنند. انجام چنین اعمال غیر انسانی که تنها از اذهان سوخته و افراطی‌گر قابل انجام است به منزله به پایان رسیدن دوره این  جوامع  میباشد و مایه تبریک به ملت شریف ایران است که صبر استراتژیک آن ها به مرحله شکوفایی  نزدیک شده و پیروزی بر دشمنان در آینده نزدیک حتما دست می یابد.

در این پیام مطرح شده است: اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد  اسلامی  از  طرف جامعه دانشگاهیان اعلام می‌دارد که راهوی و راه غلبه بر دیکتاتور گرایی  را بیش از هر زمان دیگری واجب شده و مجدانه در راه رسیدن به صلح جهانی و آرامش   قدم خواهد برداشت.  

انتهای پیام/

کد خبر: 1082053

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =