اسرائیل با ترور دانشمندان دشمنی با ملت ایران را ثابت کرد

جامعه اسلامی دانشجویان و تشکل پیروان ولایت دانشگاه واحد خرم آباد در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم خبیث صهیونیست با ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده سند دیگری بر دشمنی عمیق خود با ملت ایران نهاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ جامعه اسلامی دانشجویان و تشکل پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در بیانیه‌ای ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای را محکوم کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: ز ابتدای تا یخ انقلاب دشمنان اسلام و در راس آنها رژیم صهیونیستی بزدل به دنبال پیشگیری و سرکوب و جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی بوده اند و با ترورهای ناجوانمردانه و بزدلانه متفکران ما میپندارند به این هدف واهی می‌رسند اما نمی‌دانند ملت ایران راه این شهدا را ادامه خواهد داد و نمیگذارد علم شهدا بر زمین بیوفتد. آیا راه شهیدانی چون رجایی،باهنر،بهشتی،مطهری و حاج قاسم ادامه نیافت؟

دانشجویان در این بیانیه بیان کردند: رژیم خبیث صهیونیست با ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده سند دیگری بر دشمنی عمیق خود با ملت ایران نهاد. رژیم صمیونیستی با به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده دانشمند بزرگ در زمینه صنعت هسته ایی بار دیگر ملت ایران را عزادار کرد اما اینها آخرین دست و پا زدن این رژیم غاصب قبل از نابودی است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: به راستی شهادت پاداش سالها جهاد او بود، شهادت این شهید بزرگوار را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده مکرمشان و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض میکنیم و از درگاه خداوند منان برای وی علو درجات را خواستاریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =