ترور دانشمندان هسته‌ای اراده جوانان انقلابی را برای مبارزه با دشمنان، دو چندان می سازد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با ابراز تاسف از به شهادت رسیدن دانشمند هسته ای کشورمان یادآوری کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای عزم و اراده جوانان برای مبارزه با دشمنان را دو چندان می سازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با صدور پیامی در این راستا، شهادت سردار بزرگ  و سرافراز سپاه پاسداران و دانشمند بزرگ هسته ای کشورمان را به تمام مردم ایران تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺍﺯ ﺑﺨﺸﺶ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻋﻄﺎ ﻛﺮﺩﻩ ﺷﺎﺩﻣﺎﻧﻨﺪ، ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺍﺯ ﭘﻲ ﺍﻳﺸﺎﻧﻨﺪ ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻧﭙﻴﻮﺳﺘﻪ ﺍﻧﺪ [ ﻭ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎم ﺑﻪ ﺷﺮﻑ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﻧﺎﻳﻞ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ ] ﺷﺎﺩﻱ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ، ﻛﻪ ﻧﻪ ﺑﻴﻤﻰ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭﻧﻪ ﺍﻧﺪﻭﻫﮕﻴﻦ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ .(١٧٠ ال عمران)

یک بار دیگر  دمل چرکین، کثیف وکینه توزانه ی دشمنان انقلاب اسلامی سر باز کرد و با نگاهی حقارت بار و دستانی آلوده به خون، ترور دانشمند هسته ای کشورمان، دانشمند ربانی و مجاهد صمدانی سردار سر افراز سپاه اسلام شهید محسن فخری زاده را رقم زد و به درجه رفیع شهادت رساند.

بدون شک دشمنان اسلام، قرن های متمادی است که برای نابودی اسلام آستین بالا زده اند و با هر روش ناجوانمردانه ای که بتوانند سعی دارند تا جلوی توسعه و پیشرفت ملت مسلمان را بگیرند.

در این میان عده از سردمداران  کشورهای خود فروخته به ظاهر مسلمان نیز با قرار گرفتن در صف دشمنان اسلام سعی دارند با حمایت ها مالی  خود، از دشمنان اسلام فقط نام مسلمانی را با خود یدک بکشند  و با اسلام ناب محدی آنگونه عمل کنند  که ابوسفیان ها، یزید ها و...  در طول تاریخ اسلام  با ناجوانمردی  تمام انجام دادند.

دشمنان انقلاب اسلامی با ترور شخصیت های بزرگی چون سردار دلها سلیمانی ها، شهریاری ها و فخری زاده ها به خیال خام خود سعی دارد تا صفوف به هم پیوسته جوانان انقلابی بشکنند غافل از اینکه  قطره قطره خون به زمین ریخته این عزیزان بذری می شود تا هزاران جوان با همان شخصیت و قدرت پا به عرصه نبرد و سازندگی ایران اسلامی بگذارد و خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی بشود و با عزم و اراده ای راسخ تر و مضاعف تر  برای مبارزه با دشمن به پا خیزد.

این جانب شهادت این بزرگ مرد هسته ای را به تمام ملت شریف ایران، جامعه دانشگاهی به خصوص دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان  تبریک و تسلیت گفته و از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می خواهم ضمن پیگیری مسئله از مجاری قانونی برای محکومیت فرزندان ‌شوم صهیون، آن جانیان دد منشی که با  روح پلید و شیطانی در مخالفت با حق وحقیقت به پا خاسته اند را با انتقام سخت الهی به دست مجاهدان راه خدا بر آن جنایت پیشگان تحمیل و افکار شوم و منحوسشان را از مخیله خبیث‌شان محو سازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =