ترور شهید فخری زاده ناشی از ناتوانی دشمن در برابر پیشرفت‌های علمی کشور است

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت شهید محسن فخری زاده گفت: این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم­ خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی­ های ملت بزرگ ایران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: دست جنایتکار صهیونیسم جهانی بار دیگر غم جانکاهی را بر دل ملت شهید پرور ایران نهاد و این بار فرزند شایسته دانشگاه، محسن فخری زاده، مدیر و دانشمندی خدوم را به شهادت رساند. این حرکت ناجوانمردانه و مذبوحانه بار دیگر انگیزه‌ دشمنان جمهوری اسلامی را که با هدف ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است، افشاء و برملا کرد.

بی­ شک این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم­ خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی­ های ملت بزرگ ایران و شکست­‌های پی در پی آنان در منطقه و دیگر عرصه‌های سیاسی جهان بوده و عمق خباثت و کینه آنان را همچون دیگر اقدامات غیرانسانی، در اذهان جهانیان زنده کرد.

انتظار می‌رود جامعه جهانی به ویژه دانشگاهیان آزاده جهان، این اقدام تروریستی وحشیانه را محکوم کنند. تروریسم و ترور در هر شکل و در هرکجا فارغ از استانداردهای دوگانه باید قاطعانه توسط همگان محکوم گردد.

این گونه اقدامات جنایتکارانه نه تنها خللی در استواری مردم و کشور ایران در راه مقاومت در برابر بدخواهان و کینه توزان ایجاد نخواهد کرد بلکه ملت غیور ما را بیش از پیش در راه دستیابی افزون­تر به توسعه و پیشرفت در علم و فناوری مصمم خواهد ساخت.

شایسته است نگرانی خویش را از عدم حفاظت شخصیت­‌های برحسته علمی کشور ابراز داریم و از مراجع ذیصلاح بخواهیم که اگر خدای ­نکرده قصوری در مراقبت از سرمایه ­های ارزشمند کشور صورت گرفته، پیگیری و بیش از پیش مراقب فریب و نیرنگ دشمنان قسم ­خورده نظام اسلامی باشند. 

خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت شهادت این دانشمند عزیز به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم آن شهید عزیز و جامعه علمی کشور، حرکت سخیف صهیونستی را محکوم می­ کند. قطعاً چنین اقدام جنایتکاراننه، عزم همرزمان و فرزندان برومند این سرزمین را بیش از پیش در راه دستیابی افزون­تر به توسعه و پیشرفت در علم و فناوری مصمم خواهد ساخت.

دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد آمادگی خود را برای حضور موثر در عرصه­ های علمی در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اعلام ­کند.

کد خبر: 1082061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =