تقویم جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

معاونان علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل « تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را ابلاغ کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل « اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل، باید با برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی به موقع به اعضای هیأت علمی و دانشجویان ترتیبی اتخاذ شود تا تشکیل کلاسهای درسی در زمان های پیش بینی شده صورت پذیرد.

در این دستورالعمل تأکید شده است: با عنایت به بازه زمانی شروع و پایان کلاسها در نیمسال اول برای ورودی های قبل از ۹۹، تعداد جلسات کلاسها برای دانشجویان رشته های غیرپزشکی ۱۶ هفته (جلسه) و برای دانشجویان گروه علوم پزشکی و دامپزشکی ۱۷ هفته (جلسه) برگزار شود.

ضمناً با توجه به تأخیر در شروع کلاسهای درسی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹ -۱۴۰۰ ، واحدها/مراکز دانشگاهی موظف به تشکیل کلاسها به منظور تکمیل تعداد جلسات (۱۶ هفته و ۱۷ هفته) تا قبل از امتحانات هستند.

درخصوص کلاسهای مشترک ورودی های قبل ۹۹ یا پذیرفته شدگان جدید در نیمسال اول، تقویم آموزشی (پایان کلاس و امتحانات) ورودی ۹۹ ملاک عمل قرار گیرد و براساس آن برنامه ریزی و اقدام شود.

نیمسال

ثبت نام و انتخاب واحد

شروع کلاس

حذف و اضافه

پایان کلاس

برگزاری امتحانات

اول

ورودی قبل از ۹۹

۹۹/۶/۱ لغایت ۹۹/۶/۲۸

۹۹/۶/۲۹

۹۹/۷/۱۲

لغایت

۹۹/۷/۱۶

۹۹/۱۱/۲

۹۹/۱۱/۴

لغایت

۹۹/۱۱/۱۶

ورودی ۹۹

۹۹/۸/۸ لغایت ۹۹/۸/۱۵

۹۹/۸/۱۷

۹۹/۸/۲۴

لغایت

۹۹/۸/۲۹

۹۹/۱۱/۱۶

۹۹/۱۱/۱۸

لغایت

۹۹/۱۱/۲۹

دوم

ورودی قبل از ۹۹

۹۹/۱۱/۱۱ لغایت ۹۹/۱۱/۲۳

۹۹/۱۲/۲

۹۹/۱۲/۹

لغایت

۹۹/۱۲/۱۴

غیرپزشکی:

۱۴۰۰/۴/۳

۱۴۰۰/۴/۱۲

لغایت

۱۴۰۰/۴/۲۴

ورودی ۹۹

۹۹/۱۱/۲۰ لغایت ۹۹/۱۱/۳۰

پزشکی:

۱۴۰۰/۴/۱۰

دوره تابستان

۱۴۰۰/۴/۲۶ لغایت ۱۴۰۰/۴/۳۱

۱۴۰۰/۵/۲

ـ

۱۴۰۰/۶/۴

۱۴۰۰/۶/۶

لغایت

۱۴۰۰/۶/۱۱

کد خبر: 1082086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =