آخرین لحظات زندگی دیگو مارادونا چگونه گذشت؟

دادستانی آرژانتین منتظر تحقیقات سم‌شناسی پیکر دیه‌گوی مارادونای فقید است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یک عضو خانواده مارادونا گفت هم‌اکنون با توجه به ورود دادستانی به موضوع مرگش بی‌نظمی در خانه او وجود دارد. از سویی سه عضو دادستانی آرژانتین تحقیقات خود را در خانه مارادونا آغاز کردند و با شاهدان و مطلعین مرگ این اسطوره فوتبال جهان گفت‌وگو می‌کنند.

بر اساس این گزارش؛ دادستانی آرژانتین در وهله نخست منتظر تحقیقات سم‌شناسی پیکر دیه‌گو مارادونا است که در روند پرونده علت دقیق مرگش بسیار تاثیرگذار خواهد بود. بنا بر اعلام دادستانی این پرونده به دلیل درگذشت مارادونا در خانه‌اش و عدم امضای گواهی فوت از سوی هیچ پزشکی گشوده شد.

همچنین عضو خانواده مارادونا خاطرنشان کرد: باید روشن شود که آیا کسی کاری را که باید برای مارادونا انجام می‌داده است به وظیفه‌اش عمل کرده یا اینکه بی‌توجه بودند.

دادستانی آرژانتین با بررسی دقیق پرونده پزشکی مارادونا و دوربین‌های محل اقامت او می‌خواهد به نتایج روشنی برسد. پرستار شخصی مارادونا آخرین شخصی بود که این اسطوره فقید را در حالت استراحت در اتاقش دید. این پرستار ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه گذشته اطمینان حاصل کرد که مارادونا روی تختش در حال استراحت است و به صورت طبیعی نفس می‌کشد. همچنین طبق اسناد موجود منشی شخصی مارادونا ساعت ۱۲:۱۷ دقیقه همین روز درخواست کمک پزشکی می‌کند و ساعت ۱۲:۲۸ دقیقه یک آمبولانس در خانه مارادونا حاضر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =