به اندازه کافی نهاده‌ در اختیار شبکه توزیع قرار گرفته است

وزیر صمت گفت: خوشبختانه تاکنون به اندازه کافی نهاده‌ها وارد شده در اختیار شبکه توزیع که جهاد کشاورزی است قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست عصر امروز کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی قیمت مرغ اظهار داشت: وظیفه ما براساس تأمین ارزی که بانک مرکزی قرار می‌دهد ما ثبت سفارش می‌کنیم و تأمین نهاده‌های دامی را انجام می‌دهیم.

وی افزود:‌ خوشبختانه تاکنون به اندازه کافی نهاده‌ها وارد شده در اختیار شبکه توزیع که جهاد کشاورزی  است قرار گرفته است.

وزیر صمت ادامه داد: در هفته گذشته ورود خیلی خوب وزارت جهاد کشاورزی باعث شد قیمت‌ها کاهش یابد و با تنظیم بازار و همکاری خوبی که بین نهادهای مربوطه و ستاد تنظیم بازار وجود دارد.

رزم‌حسینی گفت: اینکه امروز یا هفته جاری وزارت جهاد کشاورزی ورود بسیار خوبی داشته و با عرضه به موقع گوشت سفید کار بسیار ارزشمندی بود، امیدواریم کارگروهی که قرار است تشکیل شود و از این طریق واسطه‌ها حذف شوند؛ چرا که تا زمانی که این واسطه‌ها هستند متأسفانه نهاده‌ها مستقیم به دست تولیدکننده، دامدار یا طیور نمی‌رسد و این تفاوت قیمت از آنجا ناشی می‌شود.

در خاتمه گفت: به نظر می‌رسد با این تدبیری که قرار است صورت گیرد و سران قوا هم تصویب کنند و رئیس جمهور هم موافقت کند امیدواریم بتوانیم بخشی از این واسطه‌ها را حذف کنیم مو قیمت مرغ را به شکل متعادل برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =