شرم آور است که برخی از ایستادن در برابر تروریسم خودداری می‌کنند

وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه حمله تروریستی به دانشمند ما توسط یک رژیم تروریست طراحی و برنامه ریزی و توسط همدستان جنایتکار آن اجرا شده، عنوان کرد: شرم آور است که برخی از ایستادن در برابر تروریسم خودداری می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (شنبه) در توئیتی در پی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور نوشت: بدون شک حمله تروریستی به دانشمند ما توسط یک رژیم تروریست طراحی و برنامه ریزی و توسط همدستان جنایتکار آن اجرا شده است.

وی افزود: شرم آور است که برخی از ایستادن در برابر تروریسم خودداری کرده و خود را پشت دعوت به «خویشتنداری» پنهان می‌کنند. بی کیفر گذاشتن، به جسورتر شدن رژیم تروریستی منجر می‌شود که تجاوزگری در ذات آن است.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (شنبه) در توئیتی به زبان چینی برای مخاطبان چینی زبان با اشاره به ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان نوشت: تروریست‌ها یکی دیگر از دانشمندان برجسته ایرانی را ترور کردند.

وی افزود: این ترورهای بزدلانه نقض صریح قوانین بین‌الملل، انسانیت و اصول اخلاقی است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر مسئولیت جامعه بین‌المللی برای جلوگیری از چنین اقداماتی تأکید کرد و نوشت: وظیفه جامعه بین‌الملی است که مقابل چنین اقداماتی بایستد. ایران همواره برای حفظ صلح و ثبات در منطقه و جهان، در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی و ایجاد اجماع در مقابل تشدید تنش و ماجراجویی در منطقه فراخواند.

شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در حمله عناصر تروریست مسلح به خودرو حامل وی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =