ترور دانشمندان کشور نشان از اوج خفت، زبونی و دستپاچگی دشمنان است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها و دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ترور ناجوانمردانه و شهادت دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت دکتر محسن فخری‌زاده پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر نصیرزاده به شرح زیر است:

بسم الرب الشهداء و الصدقین

یکبار دیگر یکی از سرمایه های سترگ نظام اسلامی به دست عوامل استکبار جهانی و رژیم غاصب و تروریست صهیونیستی ناجوانمردانه ترور و به شهادت رسید.

دانشمند بی‌ادعای ما شهید دکتر محسن فخری زاده عمری را در مسیر اعتلای ایران اسلامی در عرصه های علمی، هسته ای و دفاعی مجاهدت نمود و به آرزوی قلبی خود که همان شهادت بود نائل آمد.

به راستی که شهادت هنر مردان خداست و مردانی مانند او به پاداشی کمتر از آن رضایت نخواهند داد.

بدون تردید ترور دانشمندان ایران اسلامی نشان از اوج خفت، زبونی و دستپاچگی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی است که قادر به پذیرش پیشرفت های شگرف علمی و دفاعی این ملت بزرگ نیستند و با طراحی جوخه‌های ترور سعی در متوقف کردن این جهاد علمی عظیم دارند.

همانطور که سیدالشهداء مقاومت فرمود باید تکرار کنیم که ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم و باکی از این تهدیدات نداریم و قطعاً هم خللی در اراده مستحکم ما نخواهد داشت و این مسیر سرخ را با قوت بیشتری پی خواهیم گرفت.

اما لازم است در کنار بلندگوهای تبلیغاتی دشمن در داخل کشور که با پشتیبانی عناصر نفوذ نوای مذاکره را سر می دهند فریاد هیهات من الذله سر داده و بگوئیم که تا پای جان در مسیر حفاظت و حراست از ارزش ها و آرمان‌های امامین انقلاب ایستادیم و به طور قطع انتقام این جنایت سخت را خواهیم گرفت.

اینجانب به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خاندان مکرم ایشان و جامعه علمی کشور شهادت این مرد بزرگ را تبریک و فقدان غمبار او را تسلیت و تعزیت عرض نموده و عالی‌ترین درجات الهی را از خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام

کد خبر: 1082109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =