شهید فخری‌زاده نماد پرفروغ پیشرفت‌های علمی کشور بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی به‌مناسبت شهادت دانشمند برجسته کشور شهید محسن فخری‌زاده گفت: شهید والامقام فخری‌زاده نماد پرفروغ پیشرفت‌های چشمگیر کشورمان در علم و فناوری و پژوهش بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در پیامی شهادت دانشمند برجسته کشور شهید «دکتر محسن فخری‌زاده» را تسلیت گفت.

در متن پیام سیدحسن هاشمی آمده است: شهادت دانشمند برجسته، مخلص و متعهد شهید محسن فخری‌زاده که  میراثی ارزشمند از دستاوردهای عظیم علمی و پژوهشی از خود به یادگار گذاشت را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز و همکاران ایشان، جامعه علمی و دانشگاهی و ملت بزرگ ایران  صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه این پیام با اشاره به اینکه شهید والامقام فخری‌زاده نماد پرفروغ پیشرفت‌های چشمگیر کشورمان در علم و فناوری و پژوهش بود، افزوده است: قطعاً دانشمندان جوان و توانمند ایران اسلامی با همت و کار مضاعف راهی را که او آغاز کرد، ادامه خواهند داد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرده است: بدون شک اینگونه اقدامات خباثت‌آلود و ناجوانمردانه بیانگر ترس شدید جبهه استکبار و دشمنان از ملت ایران است که از پیشرفت و اقتدار کشور عزیز و اسلامی‌مان به وحشت افتاده‌اند و در اجرای سیاست‌های تحریم و فشار حداکثری ناکام مانده‌اند.

به گزارش آنا، همچنین دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی، حوزه ریاست و روابط عمومی و معاونت فرهنگی، اداره کل حراست، دبیرخانه هیئت امنا، بسیج کارکنان، بسیج دانشجویان، بسیج اساتید، کانون فارغ‌التحصیلان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با تبریک شهادت و تسلیت به‌مناسبت فقدان این دانشمند برجسته دانش و فناوری هسته‌ای کشور و ابراز انزجار از استکبار جهانی و ایادی مزدور آنان و محکومیت این اقدام ددمنشانه، خواستار اقدام فوری برای مجازات تروریست‌ها و برخورد قاطع با حامیان آنها شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =