مشکلات پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قم برطرف می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قم می‌تواند در مجمع نمایندگان مطرح و مشکلات برطرف شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در دیدار حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و هیئت همراه با بیان نقش نمایندگان استان قم در پیشرفت پروژه‌های دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار کرد: می‌توان با طرح پروژه‌های عمرانی در مجمع نمایندگان برای برطرف شدن مشکلات این دانشگاه گام‌های مؤثری برداشت.

وی بر لزوم تشکیل جلسات هیئت امنای استانی در دانشگاه آزاد اسلامی قم تأکید کرد و افزود: با وجود اینکه شرح وظائف هیئت امنای استانی مشخص است؛ اما با توجه به حضور نمایندگان استان در جلسات هیئت امنا، بسیاری از مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی قم که نیاز به هماهنگی و هم‌افزایی دارد در جلسات هیئت امنا قابل پیگیری است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید جدول زمان‌بندی برای پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قم تعریف شود تا اولویت‌های عمرانی آن قابل پیگیری و ارزیابی باشد.

ذوالنوری با ابراز خرسندی از توجه ویژه دکتر طهرانچی به توسعه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: احساس قدردانی از سوی مسئولان استان قم تأثیر بسیار خوبی بر پیشرفت کار خواهد داشت؛ بنابراین در همه زمینه‌ها آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از گذشته برای کمک کردن به دانشگاه آزاد اسلامی قم انگیزه قوی داشتیم؛ اما با حضور حجت‌الاسلام حسن خیری این انگیزه مضاعف شده است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز در این دیدار گزارشی از فرآیند توسعه عمرانی این دانشگاه مطرح کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =