اردوی جهادی دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در چهاردانگه برگزار می‌شود

اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات 13 آذرماه در محله چهاردانگه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات 13 آذرماه برگزار می‌شود.

علی راسخی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: هدف گروه جهادی منتظران حضرت ولی عصر (عج) واحد علوم و تحقیقات برای خدمت‌رسانی به مردم محروم محله چهار دانگه اسلامشهر است.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه این اردو درمانی-پزشکی است، گفت: حوزه فعالیت دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران شامل پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، روانشناسی و داروخانه است.

وی درباره تعداد نفرات حاضر در اردوی جهادی گروه جهادی منتظران حضرت ولی عصر (عج) عنوان کرد: با توجه به ویروس کرونا و اعمال محدویت‌هایی از سمت ستاد ملی مقابله با کرونا؛ تعداد دانشجویان حاضر در اردوی جهادی نسبت به قبل کاهش یافته و در این اردو حدود 20 دانشجو به مردم محروم خدمت خواهند کرد.

راسخی‌نژاد ادامه داد: همزمان با موج سوم و شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و با توجه به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با این بیماری؛ گروه جهادی منتظران حضرت ولی عصر (عج) قرارگاه مبارزه با کرونا را تشکیل داده و اعزام گروه‌های جهادی-درمانی خود را آغاز کرده است.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: گروه جهادی دانشگاه علوم و تحقیقات پس از شیوع بیماری کرونا  تغییر ماهیت داد  و بیشتر فعالیت‌های خیریه‌ای را داشت چراکه امکان فعالیت میدانی وجود نداشت.

در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اعلام آمادگی با آیدی @jvaliasr_admin در ارتباط باشند.
 

انتهای پیام/

کد خبر: 1082130

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =