طراحی مچ‌بند هوشمند سلامت توسط پژوهشگران واحد دولت‌آباد

مدیر واحد پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد گفت: پژوهشگران این دانشگاه درحال تهیه دستبند هوشمندی هستند که اطلاعات کارکنان را ذخیره و در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، مهدی حمیدخانی مدیر واحد پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با اشاره به پژوهش‌های متعددی که از سوی پژوهشگران این دانشگاه در حوزه اینترنت اشیاء صورت گرفته، اشاره کرد و گفت: ما در حال تهیه پلتفرم‌هایی برای به کارگیری اینترنت اشیا هستیم که از این پلتفرم‌ها می‌توان در بخش‌های مختلف مدیریت فضای سبز شهر، مدیریت ترافیک و ... استفاده کرد.

حمیدخانی ادامه داد: یکی از موارد مهم برای مدیران در ارتباط با کارمندان، کنترل و اطلاع از سلامت و موقعیت کارکنان و کارمندان است. برای همین منظور پژوهشگران دانشگاه آزاد دولت آباد درحال تهیه دستبند هوشمندی هستند که اطلاعات کارکنان را ذخیره و در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

مدیر واحد پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد دولت آباد با بیان اینکه این دستبند هوشمند برپایه اینترنت اشیا طراحی می‌شود، افزود: بردها و پلتفرم‌های این دستبند همه به همت پژوهشگران این دانشگاه طراحی شده است و محصول از صفر تا صد آن محصول ایرانی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طراحی این پلتفرم‌ها و بردها به ما امکان طراحی محصولات متنوعی برپایه اینترنت اشیا را می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =