پایان فیلم‌برداری یک فیلم فلسفی

تصویربرداری فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» به کارگردانی امید نیکنام که در ژانر فلسفی برای حضور در جشنواره‌های بین المللی ساخته می‌شود به پایان رسید.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، تصویربرداری فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» به کارگردانی «امید نیکنام» که برای حضور در جشنواره‌های بین المللی ساخته می‌شود به پایان رسید.

فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه ای «رازهای ماندنی» روایتگر داستان خانم دکتری به نام «مانا» است که برای گذراندن دوره کارورزی خود به یکی از روستاهای اطراف منتقل می‌شود، در آنجا اتفاقاتی برای او رقم می‌خورد که مسیر زندگی‌اش دچار تغییر می‌شود.

در بخشی از دیالوگ فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» آمده است: «خوبه آدم وقتی به گذشتش نگاه میکنه به خودش بدهکار نباشه.»

ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به ساناز سعیدی، کامران تهرانی، شیدا یوسفی ، نگین فرامرزی و امید نیکنام در نقش «امید» اشاره کرد.

عوامل این فیلم سینمایی شامل سارا جعفر نیا به عنوان مجری طرح، کامران تهرانی به عنوان دستیار یک و برنامه ریز، محمدعلی علی محمدی به عنوان مدیر تولید، تیمور کمری طراح صحنه و اسماعیل آقاجانی به عنوان مدیر تصویربرداری فاز یک و سعید شعبانی به عنوان مدیر تصویربرداری فاز عشایر اشاره کرد.

کامران تهرانی دستیار یک و برنامه ریز افزود: این فیلم بزودی آماده ترجمه و زیرنویس جهت ارسال به جشنواره‌های بین‌المللی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =