بسیجیان در این سال‌ها از مسئولان بیشتر به مردم خدمت کرده‌اند

بسیجیان در چهل و چند سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد پا به پای تمامی مسئولان و گاهی شاید بیشتر از آنها به مردم خدمت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در حال حاضر اقشار مختلف بسیج به ویژه قشر بسیج دانشجویی در جامعه فعالیت‌ و خدمت‌رسانی می‌کنند. طرح کمک مومنانه به مردم آسیب دیده در دوران کرونا از اقدامات هوشمندانه بسیج در راستای کمک به مردم بود.

زهرا زارع با  اشاره به اینکه جایگاه بسیج در انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است، گفت: بسیجیان در چهل و چند سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد پا به پای تمامی مسئولان و گاهی شاید بیشتر از آنها به مردم خدمت کرده‌اند.

وی ادامه داد: یک فرد بسیجی به خاطر علاقه به انقلاب و برای حفظ و اجرای اهداف انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

جانشین خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان اضافه کرد: بسیجیان با ایجاد دغدغه، تزریق امید بین مردم به خصوص قشر جوان در جهت توسعه و خدمت به جامعه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به شرایط سخت کشور و جهان در دوران کرونا بیان کرد: بسیج به ویژه بسیج دانشجویی از همان ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، اقدام به کمک به مسئولان، کادر درمان و خدمت به مردم به خصوص مناطق محروم و کم‌برخوردار کردند.

به گفته زارع؛ دانشجویان بسیجی همانند سایر اقشار بسیج به تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، اعزام نیرو به بیمارستان‌ها، ضد عفونی کردن اماکن عمومی و توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین مردم پرداختند. این موضوع نشان‌دهنده همراهی و همدلی بسیج با مردم است.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر نقش‌آفرینی موفق و موثر بسیج در جامعه بیان کرد: در حال حاضر خدمات و فعالیت‌های در کشور بسیار هوشمندانه است چراکه اول با شناسایی مشکلات و معضلات جامعه طبق برنامه‌ریزی به سمت حل آنها پیش می‌روند.

وی با انتقاد از شرایط سخت اقتصادی و معیشتی یادآور شد: شرایط اقتصادی زندگی تمامی مردم جامعه را تحت تاثیر قرار داده و آنها را در مضیقه گذاشته است. بسیج با طرح کمک‌های مومنانه و با فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری وارد میدان کمک‌رسانی به مردم شد.

زارع با بیان اینکه بسیج باعث ایجاد همدلی بین مردم می‌شود، گفت: نیروهای جهادی داوطلب زمانی که به مردم آسیب دیده یا محروم کمک می‌کنند؛ نوعی همدلی را بین جامعه ترویج می‌دهند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1082151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =