برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی مجازی به‌ مناسبت روز دانشجو

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گفت: مسابقه کتابخوانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت روز دانشجو پیش‌بینی شده که دانشجویان باید کتاب‌های موردنظر را در هشت دقیقه خلاصه‌خوانی کنند.

حجت‌الاسلام محمدحسین احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری مسابقات کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت روز دانشجو پیش‌بینی شده که دانشجویان باید کتاب‌های موردنظر را در هشت دقیقه خلاصه‌خوانی کنند.

وی افزود: این مسابقات به منظور تقویت و ترویج جایگاه کتاب و کتابخوانی به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن پیش‌بینی شده است. دانشجویان علاقه‌مند تا 16 آذر سال جاری فرصت دارند از بین کتاب‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اعتقادی به صورت دلخواه انتخاب کرده و در هشت دقیقه برای داوران ارائه(خوانش) بدهند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن عنوان کرد: ارائه‌ها و خوانش‌های منتخب با نظر داوران و استادان حاضر در مسابقه اثرات برگزیده تجلیل می‌شود. لازم است دانشجویان برای شرکت در مرحله داوری این مسابقه، فایل خوانش هشت دقیقه‌ای خود را به کاربر واتساپ شماره تلفن 09192991289 ارسال کنند.

حجت‌الاسلام احمدزاده بیان کرد: جلسات آنلاینی در دو روز آینده پیرامون این مسابقه صورت گرفته و جزئیات آن در اختیار دانشجویان به‌ویژه دانشجویان جدیدالورود گذاشته می‌شود. مسابقات و جشنواره‌های جاری معاونت فرهنگی و دانشجویی(سازمان مرکزی) نیز در این جلسه برای نودانشجویان تشریح خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =