بازی کردن مقابل فینالیست آسیا دشوار است/ اگر رحمتی دستور دهد من هستم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: ما به بازیکنان‌مان اعتماد داریم و ان‌شاءالله که بتوانیم فردا یک بازی خوب مقابل پرسپولیس ارائه کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: درباره بازی با پرسپولیس باید بگویم، همه بازی‌های لیگ برتر برای شهر خودرو سخت است.بالطبع پرسپولیس فینالیست آسیاست و در تهران بازی کردن دشوار است، چیزی که هست تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد، هرچند ما در این سه بازی گذشته بازیکنان‌مان را کامل نداشتیم و چند مصدوم داشتیم. ما به بازیکنان‌مان اعتماد داریم و ان‌شاءالله که بتوانیم فردا یک بازی خوب ارائه کنیم، حق‌مان را بگیریم و با سه امتیاز تهران را ترک کنیم.

وی درباره اینکه پرسپولیس در سه بازی گذشته‌اش تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است و آن اقتدار گذشته را ندارد، تصریح کرد: شانس همیشه در فوتبال دخیل است. در مواقعی یک توپ‌هایی منجر به گل می‌شود که فکرش را نمی‌کنید و بعضی وقت‌ها ساده‌ترین توپ‌ها از دست می‌رود. اتفاقات و قشنگی فوتبال به همین لحظات است. در بازی قبل ما هم داور در دقیقه ۹۴ یک پنالتی برای حریف‌مان گرفت و اگر اعتراض هم کنیم چیزی برنمی‌گردد. بازی سختی است و شرایط  فوتبال برای همه تیم‌ها یکسان است. قطعاً هر تیمی از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند و انسجام تیمی داشته باشد، نتیجه می‌گیرد. در  فوتبال شانس خیلی مهم است.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد غیبت سیدمهدی رحمتی مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نبود رحمتی من کنار زمین هستم. اگر او دستور دهد من هستم، وگرنه دوستان دیگر حضور دارند. در بازی قبل یک اتفاقی کنار خط افتاد و داور هم تصمیم گرفت او را اخراج کرد. قطعاً هر چیزی که رحمتی تصمیم بگیرد، همان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =