مسئولان امنیتی پاسخگوی عملکرد خود باشند

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی واحد خراسان رضوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولان حفاظتی و امنیتی باید پاسخگوی کوتاهی و بی‌کفایتی خود در مراقبت از ذخایر علمی و دفاعی باشند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ کانون دانشگاهیان ایران اسلامی واحد خراسان رضوی در بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده پدر صنعت هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه‌ آمده است: بار دیگر دشمن‌ کینه‌توز، ذخیره‌ای دیگر از بزرگ مدیران جهادی و انقلابی عرضه علم و فناوری دفاعی کشور را به نامردی از ما گرفت. خبر این ضربه، کام هر ایرانی انقلابی را تلخ کرد و پرسش اینکه با وجود تهدیدات قبلی سرکرده صهیونیست‌ها، چرا بار دیگر کوتاهی مسئولین باعث بروز این خسارت شد.

دانشجویان در این بیانیه بیان کردند: ملت ایران پاسخ قاطع به این جسارت را نه از دولت بی‌تدبیر، که از نظام جمهوری اسلامی می‌خواهد. پاسخی که فکر تعرض دوباره به ایران اسلامی و نابودی سرمایه‌های انسانی ما را به یک‌ کابوس برای دشمنان تبدیل کند. مسئول وزارت خارجه باید پاسخگوی لبخند زشت خود در بدرقه جاسوس رژیم صهیونیستی باشد.

دانشجویان تاکید کردند: دولت ضعیف و غربزده باید پاسخگوی چراغ سبزهای خائنانه خود به آمریکا و غربیان سر تا پا نجس باشد. مسئولان حفاظتی و امنیتی باید پاسخگوی کوتاهی و بی‌کفایتی خود در مراقبت از ذخایر علمی و دفاعی باشند. 

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ملت انقلابی ایران با اتکا به قدرت لایزال الهی، همچون ‌گذشته این هجمه دشمن را هم پشت سر خواهد گذاشت و عزم خود را برای مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب بیش از پیش جزم‌ کرده و انشاالله در پیمودن مسیر پربهجت پیشرفت، کمترین سستی به خود راه نداده و پشت سر رهبر انقلاب، برای زمینه‌سازی ظهور منجی آماده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082186

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =